Gå til innhold

DCN biltrekk


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Fikk svar på mailen i dag også, og den var positiv, rabatt til medlemmer (usikker på om den går på VIP etterhvert) samt at den kommer med DCNs logo eller www.detailersclub.no på til rabatterte priser.. sjekker også om den kan leveres med bilmerke logo, men mister litt poenget mht det om det skal være en detailersclub special (og med både og blir det ikke da drar prisen seg oppover igjen bra kjappt skjønte jeg..

hører sikkert mer i morgen, kommer med mer info da..

tipper prisen vil ligge på +/- 3000,- levert.. cirka sirkus..

biltrekk

Oppdattering 10.02.09

ikke fått svar på mailen jeg sendte på ny, men regner med den kommer en av de nærmeste dagene, mulig jeg fikk oversendt en vareprøve på trekket også sammen med trekket jeg skal bestille, så kan dere eventuelt se det om det er ett treff etc..

de skulle sjekke pris med fargetrykk på trekket, normalt var sort/hvit de lagde til det tilleget jeg fikk på trekket (25 pund mener jeg det var) får priseksempel på A5, Golf 5 og Bmw 3 serie sedan (e46) i enten begge type trekk eller en av de..

Jeg skal ha innetrekk, men vurderer utetrekk også til sommeren når bilen står ved siden av en støvete hyttevei...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nei venter å ser hva de hoster opp av rabatter der først, usikker på hvilken trekk de sender meg pris på..

type bil og modell du har Citrus?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bimmer 5er touring 2001

£256.50 + £25 (ord £35) for trykk = £281.50 ink frakt og så kommer eventuell DCN rabatt på det igjen, selvfølgelig så mye vi klarer å få ;) vet ikke enda hva det blir..

Husk også moms på dette her 25%... blir ikke billig, men hva betyr vel penger når det kommer til bil :) £ kan du vel røfflig gange med 10 el 11 nå vel.. så ca 2900,- (- rabatt) + moms.. for utetrekket her:

waterproof & breathable covers

Manufactured from a triple layer protection fabric WEBFLEX-295. This is a unique fabric that has been designed to protect vehicles. For complete all weather durability the cover is lap-seamed to ensure that it remains watertight and breathable. The Webflex cover will keep your car free from the natural damage caused by acid rain, bird droppings, dampness and direct UV light. Individually hand tailored for all makes of cars.

Quick release webbing straps with buckle fastenings for added security.

Recommended for outdoor or indoor use.

Storage bag included.

Choice of three colours: dark blue, British racing green, silver

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre om de evt kan skrive ned verdien i såfall :P så slipper vi så mye i MVA.

De bør da kunne gi litt rabbat om vi bestiller en del trekk...

Klart det koster litt, men må jo passe på bilen. Får ikke garasje fra sommeren av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja, men jeg kan ikke gi de et eksakt antall på trekk, og da er det ikke like lett, "jeg tror det blir en del" holder ikke stort sett..

skrive ned verdi er det mange som ikke gjør, det er noe de i tilfelle må gjøre på deres kappe i UK så ikke "vi" blir dratt inn i noe mva tullball her...

Bestillinger blir gjor pr person her, så det er en formidling mellom dcn med en eventuell kode som må oppgis for å få rabatt, hva som skrives i feltet til de ang mva etc tar dere med dem..

men JA det er noe dritt å dra opp prisen en kvart gang for å handle utenlands

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er det meg den engeske momsen, er det mulig å få igjen den etter at den norske er betal, slik som på import av biler.

De kunne også sendt det som gave ;) Eller helst faktisk gitt det som gave :P

Litt nytt dette å bestille fra utlandet, har aldri gjort det jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

sant det med engelsk moms, det må jeg sjekke ut, det både skal og bør vi slippe.. takk for den infoen...

handle utenlands er greit det, er jo moms på alt over 200 kr (untatt bøker tror jeg) og varene kommer når de skal, disse med trekk her virker i allefall som bra ryddige..

bare venter på mail nå så ser en hva de sier, men de må tyde engelsken min først, og da holder ikke enigma maskinen fra 1940.. he he

så får en se hvor stor respons det er her inne etterhvert...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whee... så snakker vi saker. Trekk er jeg med på :P

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan også sende en forespørsel hit coverdesign Jeg kjøpte mitt derfra, å det kom på ca 2500 levert på døra her hjemme (de merket det som gave, med 100 euro i verdi)

tn_IMG_2204_1.JPG

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

hmmm, må purre på svar derfra...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Venter noen dager... men sikkert bra de også da.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...