Gå til innhold

Audi a6 emblem


Nico94

Recommended Posts

Funnet et bilde på internett av et audi emblem som jeg vil ha, men kan ikke finne den noen steder, noen som har noe tips om hvordan jeg kan få tak i en sånn? (SE VEDLEGG)

post-7798-0-82811600-1394292811.jpg

Endret av Nico94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadrune

Det der ser hjemmelaget ut, er ihvertfall ikke originalt... S6 har samme logo, og det ser ut for meg at "A"en er av en annen skrifttype. De har sikkert kombinert S6 og A6 symboler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser hjemmelaget ut, er ihvertfall ikke originalt... S6 har samme logo, og det ser ut for meg at "A"en er av en annen skrifttype. De har sikkert kombinert S6 og A6 symboler...

Har en Audi a6 3.2 quattro (sedan) 2005, vil ikke ha et audi s6 emblem der, blir så fake, med tanke på bilen, syntes det embleme er sykt kul :D men hvordan lager man det, eller kan man få andre til og gjøre det for noen hundre kroner?

Endret av Nico94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Så lenge du har quattro er det jo mye bedre med et quattro emblem der da :) (min mening)

De får du jo også orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har quattro er det jo mye bedre med et quattro emblem der da :) (min mening)

De får du jo også orginalt.

Har tenkt på det, hva syntes du om V6 merke på sidene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke fan av emblemer. I grillen går greit, og til nød noe enkelt bak. Hadde nok fjernet V6 på sidene om jeg hadde vært så heldig å få meg en bil med slikt også....

Har fjernet A4 og 2.0Tdi bak på min egen, så nå er det "bare" allroad og quattro som står igjen. Disse ryker nok ved neste gnikkerunde.

Men dette er jo smak og behag, så folk må få ha det de vil på bilene sine ;)

Audi A4 allroad - Eissilber
VACN-Bergen

 

Logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/19408-kimmens-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke fan av emblemer. I grillen går greit, og til nød noe enkelt bak. Hadde nok fjernet V6 på sidene om jeg hadde vært så heldig å få meg en bil med slikt også....

Har fjernet A4 og 2.0Tdi bak på min egen, så nå er det "bare" allroad og quattro som står igjen. Disse ryker nok ved neste gnikkerunde.

Men dette er jo smak og behag, så folk må få ha det de vil på bilene sine ;)

Enig, droper V6 og A6 merke, tar quattro merke eller bare S

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Jeg skal også fjerne alt av merker på bilen min etterhvert. Men "quattro" i grillen er obligatorisk :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...