Gå til innhold

Exo v2 vs C2v3


mariushh

Recommended Posts

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg på konas nye Yeti til våren skal fjerne den da 4 mnd gamle Collionite 845 med Menzerna 3000, IPA og legge Exo v2(da også kanskje C1 først) eller bare gi beng å klaske C2v3 på toppen av 845-restene etter en avfetting og stripping med 1/3 Surfex og Corrosol. Hvor mye bedre "selvrensende" egenskaper har EXO v2 og hvor mye lenger vil man få den heftige beadingen C2v3 har på bilen min i dag? Dette har jeg ikke klart å Google meg fram til(har forsøkt mye) så derfor spør jeg på o hellige forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget imponert har brukt mye getechnic c1 ,exo og c2v3 men bruker optimum mer og mer. Har en skolebil som er på glattkjøtingsbanen flere ganger i uka og der blir den badet i seig olje så jeg bruker prick bort og surfex og foam ofte og produktet er like bra,

Spør om de kan sende til Norge , jeg tar det til Sverige , tror ingen selger det her ,

Denne er jeg akkurat ferdig med, optimum 2.0

post-6627-0-98519000-1393784558_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg henta fra elitecarcare

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Sett bort ifra andre coatinger, så ville jeg lagt c1 og exov2, uten å nøle. C2v3 har ikke like lang holdbarhet som exo, men er lettere å legge. Om en skal få dette helt optimalt slik jeg mener: C1-Vent 4-5 timer-exo-vent 4-5 timer-exo-vent til det var 12 timer siden du la C1.-Tut å kjør. Ved skikkelig DCN vask legg c2v3 som en form for QD. Da vil dette vare lenge imo

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...