Gå til innhold

Handle fra amazon.com?


k_sandnes

Recommended Posts

k_sandnes

Noen som har erfaringer med å handle i fra Amazon.com?

Ser de selger MG microfiber pads ganske så billig der. :)

Endret av kristoffersandnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare handlet derfra en gang....ingenting å utsette på dem.

men du må vel bruke JetCarrier for å få det fraktet til moderlandet?

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd å handle så mye bilpleie, men mener å huske noe Mothers-produkter der som gav meg den alltid så trivelige "vi kan dessverre ikke selge dette til din region".

Eller "vi er bundet av noen ******** ******es USAnske eksport-******lover, eller avtaler med andre ***** ********* **** ******* av noen *****tryner som sitter med distribusjonsrettighetene for dette produktet i din region"

Prøvd å legge varene i handlekurven og få dem til å estimere frakt?

Edit: jetcarrier som nevnes er topp for å unngå dette, og amazon generelt som butikk er helt topp.

Endret av hgnubel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

k_sandnes

har bare handlet derfra en gang....ingenting å utsette på dem.

men du må vel bruke JetCarrier for å få det fraktet til moderlandet?

Skjønner:) er JetCarrier dårlig?

Ikke prøvd å handle så mye bilpleie, men mener å huske noe Mothers-produkter der som gav meg den alltid så trivelige "vi kan dessverre ikke selge dette til din region".

Eller "vi er bundet av noen ******** ******es USAnske eksport-******lover, eller avtaler med andre ***** ********* **** ******* av noen *****tryner som sitter med distribusjonsrettighetene for dette produktet i din region"

Prøvd å legge varene i handlekurven og få dem til å estimere frakt?

Edit: jetcarrier som nevnes er topp for å unngå dette, og amazon generelt som butikk er helt topp.

Er nok mye som ikke sendes til norge ja. Men kan nok handle mye småting:)

Har handlet en gang der selv, men er så lenge sia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner:) er JetCarrier dårlig?

Nei JetCarrier er på ingen måte dårlig :) funket veldig bra for min del :)

Funker gull om du handler på amazon/ebay og selgeren ikke vil sende til Norge ;)

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har handlet mye på Amazon og har aldri hatt noen problemer. Har JetCarrierkonto, men har aldri brukt den siden jeg ikke har funnet noe jeg har hatt så lyst på at jeg har giddet ta det inn den veien.

Når det gjelder eBay funker det ofte å bare sende selgeren en mail. Hvis de fremdeles ikke vil, slik jeg opplevde nylig da jeg skulle bestille nytt tastatur til dragelaptopen, så fant jeg hjemmesidene til selgeren der det av en eller annen grunn ikke var noe problem å sende samme produkt til Norge... Billigere ble det også :P Verdt å snoke litt rundt og se etter alternativer :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Et lite tips!

Jetcarrier har nå gjort det enda enklere å handle fra Amazon.com.
De har laget sin egen portal der du kan søke opp og bestille aktuelle varer fra Amazon. Du får oppgitt pris levert nærmeste postkontor inkl. frakt og alle avgifter. Prisene du får opp er norske kroner.

Har allerede gjort første bestilling på div produkter fra Chemical Guys. Tok 8 dager før varene var levert mitt postkontor i Norge(Meget raskt!).

Har gjort ny bestilling, men denne tar litt lengre tid. Dette pga. at 1 av produktene jeg ønsket ikke var på lager hos Amazon og derfor sendes ikke hele forsendelsen før alt er ankommet.

Sjekk ut: http://www.jetshopnet.com/

Bemerk at Jetcarrier har noen restriksjoner på hva de transporterer (bla. sender de ikke matvarer, våpendeler etc)

Endret av HasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • Moderatorer

Et lite tips!

Jetcarrier har nå gjort det enda enklere å handle fra Amazon.com.

De har laget sin egen portal der du kan søke opp og bestille aktuelle varer fra Amazon. Du får oppgitt pris levert nærmeste postkontor inkl. frakt og alle avgifter. Prisene du får opp er norske kroner.

 

Har allerede gjort første bestilling på div produkter fra Chemical Guys. Tok 8 dager før varene var levert mitt postkontor i Norge(Meget raskt!). 

Har gjort ny bestilling, men denne tar litt lengre tid. Dette pga. at 1 av produktene jeg ønsket ikke var på lager hos Amazon og derfor sendes ikke hele forsendelsen før alt er ankommet.

 

Sjekk ut: http://www.jetshopnet.com/

 

Bemerk at Jetcarrier har noen restriksjoner på hva de transporterer (bla. sender de ikke matvarer, våpendeler etc)

 

 

Takk for denne! Håper virkelig det virker. Fikk endelig bestilt noe som kun finnes på amazon.com og i utgangspunktet ikke sendtes til europa :)

 

OBD2 kontakt som gjør at man med tilhørende program kan endre det meste av biler instillinger i fabrikksmenyene :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Takk for denne! Håper virkelig det virker. Fikk endelig bestilt noe som kun finnes på amazon.com og i utgangspunktet ikke sendtes til europa :)

 

OBD2 kontakt som gjør at man med tilhørende program kan endre det meste av biler instillinger i fabrikksmenyene :)

 

Leser den feilkoder også?

 

Jeg skulle lest av feilkoder i batmobilen og muligens gjort noe med dem også... hvis den i det hele tatt støtter så gammel bil som jeg har, da.

 

Har du en link?

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Last ned en app som heter carista. Du kan kjøpe hvilken som helst billig obd leser på ebay for å få slettet koder.

Tilbehøret til carista som de lager selv kan også omprogrammere bilens instillinger.

 

Dette fungerer på de fleste biler fra begynnelsen av 2000 tallet og oppover, da OBD diagnose ble standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...