Per Henning Hansen

Hva trenger jeg??

Hei, har en 2013 Octavia, passer på den som en liten unge. Hva trenger jeg for å få et perfekt resultat ved vask, Dvs få av den grusomme salt og asfalt klinet? også på vinteren. Jeg har div produkter til polish fra Autoglym, og er fornøyd med dette egentlig.

Innvendig: har delskinn, hvilke produkter på skinn og interiør kan anbafalles, uten at det lukter "Harry" hehe.

Per.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det litt av hvert og se på ja, flott, takk skal du ha. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en annen ting, disse blandingsforholdene, hva er de ment for?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en annen ting, disse blandingsforholdene, hva er de ment for?

Mulig jeg misforstår, er det hva det betyr eller hvordan man kommer frem til rett mengde produkt/vann du lurer på?

Hvis det er det første så står det ganske greit forklart i den guiden som ble linket til "Jo sterkere du blander jo mer vil det selvfølgelig slite på lakkbeskyttelsen", dvs. at bruker man Surfex HD i en sterk blanding (1:5 for eksempel) så kan man risikere at voksen/lakkbeskyttelsen man har lagt på bilen tidligere forsvinner (med mindre det er ønskelig).

Hvis man har en Android telefon har en på forumet her (CFM tror jeg?) laget en app som heter "Blandingsforhold" (gratis) der du kan skrive inn ønsket blandingsforhold, hvor mye sluttprodukt du skal ha, så får du oppgitt hvor mye av produktet du skal blande ut med hvor mye vann.

Edit: Nå er jeg også ganske fersk i gamet, men tror ikke jeg sa noe feil her.

Edit 2: Surfex HD 1:20 i 1 liter sluttprodukt gir 48 ml Surfex HD og 952 ml vann.

Endret av Fornavn Etternavn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive