Gå til innhold

Stifens 2009 A5 2.0TFSI quattro


Stifens

Recommended Posts

alexanderst

Fresh og grom bil. Gratulerer så mye med nybilen :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

En liten ting eg lurer på bare, er det samme felgene du hadde på gammlebilen din ditta? hvilke innpress er det på dei felgene der? :)

Tror ikke det. Ser at det er de samme felgene på annonsebildene fra drømmebil as :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting eg lurer på bare, er det samme felgene du hadde på gammlebilen din ditta? hvilke innpress er det på dei felgene der? :)

Fikk felgene med bilen :) innpress ja... Jeg er håpløs på slikt. Skal finne ut av det ila morgendagen :)

Ser meeeget bra ut! :D

Meget flott bil dette her :-)

Fresh og grom bil. Gratulerer så mye med nybilen :)

Gratulerer med ny bil, de er utrolig flott disse A5`ene, og rett farge du har kjøpt deg! :)

Takktakk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk sett bilen nyvasket i sollys for første gang i dag. Er ikke mye å sette fingen på, bortsett fra begge kanalskjørtene. Mangler bittelitt lakk og har tilløp til rust.... Får håpe Audi tar det på garantien, selv om jeg har mine tvil.

Men uansett, så var det felles bilvask med min far i dag :) han kjører en BMW 640i Coupé.

4075c8061207bd3ac60ecdb1888f5d10_zps4bb9

cac7ccffaaa1fa6a6d57070bcaa83779_zpsaa3c

ef7c88718ffd8fb230e3a9a23581e1e3_zps15cc

08e622eb7f34c7d55b892a51facd1a71_zps4da3

1ea834e1633b57cc6ac66f107cad064f_zps0e49

Ja, skitten eksos og matt lakk nederst på fanger...

Liker 640'en ganske godt, men jeg må ærlig innrømme at jeg syntes A5'en har sprekere front og rumpe. Finnes vel mye delte meninger om det men, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

To flotte glis dette. Begge modellene er to av de peneste modellene fra Audi & BMW.

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med både forhandler og Audi i dag. Ingen av dem var villig til å utbedre rusten på kanalskjørtene, så må nok betale det selv. Blir vel å høre med Micropaint her i Bergen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Hvis du har kjøpt bil hos forhandler, er det ikke vanlig med en tilstandsrapport da ? Der burde ting som rust bli avdekket.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de sa de hadde hatt NAF test på den, og at det var ikke påpekt noen skader. Skaden har nok vært der en stund, men ikke vært synlig før lakken har sluppet helt, sikkert i forbindelse med høytrykkspyling. Er nok derfor jeg ikke har sett det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
-Håkon

Fin bil! Kunne godt tenkt meg en A5 selv. :) Men denne kler jo litt bredere hjul, evt spacere, for hjula blir jo borte under de digre hjulbuene :)

'18 Mitsubishi Outlander Phev

'17 Toyota Hilux dCab (firmabil)
'10 Ford Focus "wrc" 2.9L Evo, rallycross

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160638d1367914802-ve-s2-ss-wagon-audi-s5

Rohana RC10.. De råeste hjulene du kan ha på en A5 spør du meg..Nå er riktignok dette en rs5, men A5'n svelger 11.5" hjul både foran og bak

Forøvrig en flott bil du har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianMH

Bare å si ifra hvis du vil selge de RS6 felgene :D:P

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...