PH/Blankbil

Dodo Juice nyheter på vei!

29 innlegg i emnet

Dette kommer om kort tid:

Supernatural Glass sealant 220,- (ca)

Based on covalent nano-technology, Supernatural Glass Sealant creates a chemical bond with glass to form an extremely durable water-repellent coating. Visibility in rain is improved dramatically and it may even extend wiper life. Will last approximately 6-12 months before recoating is required. Please note that glass needs to be complete clean and free of residue before Application.

djsnglasssealantkit.jpg

Leather cleaner and sealant kit 230,- (ca)

1 x Dodo Juice Supernatural Leather Cleaner - The gentle but very effective cleaner in a convenient spray bottle, pH neutral and ideal for all types of leather.

1 x Dodo Juice Supernatural Leather Sealant - A high performance ‘dry' sealant that will only repel dirt and other deposits. It also helps ‘elasticise' the surface, conditioning the leather and increasing pliability. This results in fewer cracks and wrinkles in the mid to long term

dodo-juice-supernatural-leather-sealant-DodoSNLeather-Cleaner-500ml.jpg

Appel Ifoam 500ml / 1l 150,- / 225,- (ca)

This is our long awaited snow foam! Yes, we know that snow foam sells like hot cakes, but we have always found people overestimating its use or performance. It should only be used as a pre-wash or as a wash for lightly soiled cars, not as a total substitute for a twin bucket wash on a heavily contaminated car. But it does have a purpose, and if people want it, then we shall attempt to make them the best snow foam around. Our Apple iFoam is a technically superior formulation based on our award-winning shampoo recipes and is pH-neutral. Dwell time is very good and it can be made as thick as shaving cream. The colour? Snow White, of course. Neighbours start reporting coloured foams to the environmental agencies and no-one wants that… And finally, the smell: well, that’s deliciously appletastic. If you are after a maintenance snow foam, you may find a new favourite right here. Comes in 500ml and 1 litre bottles, as a concentrate.

Dilution is 1:10 to 1:20 (in the dosing bottle with water) depending on soiling present/cleaning required.

DJAI500.jpg

Jeg gleder meg :D

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har glass sealer kitet og det kan anbefales.Gleder meg til å teste snow foam. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DJ leverer alltid. Apple iFoam, fønny, og spennende :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer snow foam på Android og?:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok til at jeg kjøper et skinn kitt og en flaske med skum tenker jeg (selv om jeg egentlig har tilsvarende produkter fra før av). :ph34r:

Håper at skummet lukter som Sour power (elsker lukten på den såpen). :wub:

Av glass-LSP er jeg så fornøyd med G5 at jeg tror jeg bare holder meg til den. På en annen side så hadde det jo hvert morro å sett hvordan DJ sin glass-sealer er. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok til at jeg kjøper et skinn kitt og en flaske med skum tenker jeg (selv om jeg egentlig har tilsvarende produkter fra før av). :ph34r:

Håper at skummet lukter som Sour power (elsker lukten på den såpen). :wub:

Av glass-LSP er jeg så fornøyd med G5 at jeg tror jeg bare holder meg til den. På en annen side så hadde det jo hvert morro å sett hvordan DJ sin glass-sealer er. :P

du blir nok ikkje skuffet over den øyvind.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apple iFoam... Fantastisk navn :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro det :) Gleder meg til dette kommer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe mer om når dette kommer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sendt fra England i morgen tror jeg, så 1.5 uker ca, kanskje før om jeg er veldig heldig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette lagt ut i sjappa! De som bestiller fredag til søndag og skriver gave i kommentarfeltet, får da en lite gave ekstra :)

http://www.blankbil.no/ ned på siden og under "nye produkter" ligger de 5 nyhetene fra Dodo Juice! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skreiv gave men kom ikke opp på bekreftelsen, også glemte jeg rabattkode n :\

Endret av polishduden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skreiv gave men kom ikke opp på bekreftelsen, også glemte jeg rabattkode n :\

Sendt deg update på ordren :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt deg update på ordren :)

Supert, og besvart :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 liter med skum og 1 skinnkitt bestillt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pakker!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger inn en bestilling i kveld! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flott det! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig kom postmannen....

Jippi!!!

Ps. Takk for gaven ;)

468b59b6fdf76a9ff8e69da0afa36edd.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive