Gå til innhold

Soting ruter


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

noen som er bra på dette i Drammens område?

Er det mulig å sote alle siderutene eller er det kun de bak som det er lov å sote?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ok, fant noe info om det selv også, var ikke lov mht sidevinduer forran, kun de bakover som var lov (annet om det er org sotet fra fabrikk)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skal sote rutene på min bil også, du får si i fra hvis du finner noen som gjør det for en grei pris.

Stemmer at det ikke er lov å sote de forran på sidene, men er jo ikke værre enn å bare heise ned rutene hvis man blir stoppa og nekte å ta de opp igjen :P

frontruta blir litt vanskelig, men man finner ruter som ser fabrikk sota ut hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har soting på alle siderutene og bakruta. Har aldri hatt noe problemer i kontroller. Er litt spent når jeg skal til biltilsynet neste mnd. Men det er jo ikke noe problem, bare ta av og legge på nytt.

Det er i hvertfall mye finere med alle rutene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig du spør om det der nå Truls, jeg satt nettopp og leste lokalavisen her oppe på jobb, Romerike's Blad, og der er en annonse for et firma (du må riktignok opp til Kløfta en dag) men de annonserer med supertilbud på solfim kr 3500,- inkl mva for alle stasjonsvogner...

OM det skulle være av noe interesse så heter iallefall firmaet Filmteam AS (www.filmteam.no)

Hmmmm, kanskje dette hadde vært noe på gamla? (eeeh, BILEN altså, ikke frua :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere gidder å kjøre til Moss kan jeg anbefale Høyden Bil & Båtpleie på solfilm. Har lagt på 2 biler for meg med meget bra resultat.

Har hatt original soting fra fabrikk og fått lagt en litt lysere film i samme tone på de fremste rutene.

Aldri blitt kommentert i kontroll. Sikkert vært litt mer hissig på det hvis jeg kjørte en 86`Sierra med terninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Car care center i Moss har jeg også god erfaring med... Ligger ett steinkast unna meg, så dere kan eventuelt komme opp til meg og vaske bil sammen med meg så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Bernhard i at Tim på Car Care Center er dyktig. En kompis har tatt alle rutene der, ble meget bra.

Under ser du bilder av jobben til de jeg har brukt.

post-594-1233825705_thumb.jpg

post-594-1233825717_thumb.jpg

Endret av chris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

For all del gå til noen som gir garanti på rutene, og bruker skikkelige filmer.

Gir heller 500-1000 kr. mer, for at filmen holder skikkelig og ikke falmer de første årene. :)

Tror sunguard er noe et merke som stort sett alle bruker....

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig du spør om det der nå Truls, jeg satt nettopp og leste lokalavisen her oppe på jobb, Romerike's Blad, og der er en annonse for et firma (du må riktignok opp til Kløfta en dag) men de annonserer med supertilbud på solfim kr 3500,- inkl mva for alle stasjonsvogner...

OM det skulle være av noe interesse så heter iallefall firmaet Filmteam AS (www.filmteam.no)

Hmmmm, kanskje dette hadde vært noe på gamla? (eeeh, BILEN altså, ikke frua :D)

Disse gutta er meget flnke. Reiser også rundt for å legge film hvis man f.eks har bilen inne på service et sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hvor var det han holdt til?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...