Gå til innhold

Handz on


StianMH

Recommended Posts

Her ser man nok et resultat av å levere bilen til "profesjonelle"

http://www.oblad.no/nyheter/riper-i-lakken-ikke-var-skyld-1.8288292

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Det er vel ganske sikkert hvor ripene kommer fra. Grunnen til at de ikke får flere klager er vel fordi folk ikke sjekker nøye nok. Vi er jo ganske mange som har rettet opp biler etter at slike firmaer har vært bortpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere fått lov til å rydde opp i Handz on på strømmen sine jobber.. For en gjeng med søplehuer.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo som jeg har sagt 100 ganger tidligere til blant annet folk som leverer bil der, man får nøyaktig hva man betaler for, og konsekvensen deretter.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så negative nå da, sånne som de holder meg i arbeid jo :-)

Man skal ikke kimse av sysselsetting nei :)

Godt å se de er så ydmyke og kundevennlige også..

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig å måtte bruke 5-6000,- hos en "amatør" når man har levert inn bilen til "proffe" for 2-300,-

Men "amatøren" fikser det! :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Siden de har rykte for lite skånsom vask så er det nok de som har laget ripene. Ellers kan jeg ikke se ut ifra artikkelen at handz on er skyldige. Er bare en måte å finne det ut. Poler en bil ripefri. La den bli skitten og send den til handz on ;)

  • DCN Poeng 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit,men hvis folk er så nøye så burde dem ikke bruke slike dropp-inn vaskeplasser mener nå jeg.

Det er korrekt, men samtidig høres det mer skånsomt ut med håndvask enn maskinvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne/Otta Detailing

Eller de kan bruke gode bilpleiefirmaer.

Disse som sender bilene sine til vask er vel som oftest ikke de som gidder å sette seg inn i hvordan de utfører en mest mulig skånsom vask selv heller. Fort å frese over lakken med en ren svamp, men så dropper de forvasken. Da er man jo bortimot like langt.

Vi vasker flere hundre biler pr. år og alle vaskes tilnærmet DCN style.
Alltid forvask, alltid rent vaskeredskap, alltid bøtte med gritguard, alltid nyvasket tørkehåndkle.

Så jeg synes ikke det er riktig å ekskludere alle pga noen som ikke bruker optimale metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er vel håpløst å bevise slikt egentlig, annet en med Silset sin løsning, de fleste her har vel såpass kontroll på lakken på bilen sin at de vet hvor ripene er.

Husker jeg leverte en L200 til tectylering og når jeg fikk den igjen var det riper over hele bilen og den så ganske så shabby ut. Nevnte det til de som hadde gjort jobben, og de forklarte da at de ikke hadde rørt bilen med noe annet en vann, da veldig varmt vann og eventuell polish som var på bilen var borte (dette var lenge før DCN tida) Så for min del var det nok Colour back som var borte ;)

Uten at jeg skal forsvare Handz On, så tror jeg det blir vrient å vaske noens bil etter vinteren, særs hvis ikke det har vært vasket siden september året før. Mye kan skje med bilen som du ikke ser eller legger merke til, barn og kvist feks, når dette da dukker opp etter vask har det jo vært der, men ikke synlig. Lett å skylde på de sm vaska da også..

Så ikke lever bilen til Ola&Lars` bilvask og burger så fremt du ikke "driter" i at det kan komme noe småtjafs på bilen, selv om de skal være flinke og ikke lage noe ugang, tror jeg prisen ofte bør indikere for de fleste av oss at kan være for bra til å være sand(t)

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig er at når folk googler "handz on" eller "Ola&Lars' bilvask, burger og kebab" så finner de frem til denne siden. Så folk da kanskje får opp øyene for at det finnes veldig mange andre muligheter enn å få tilbake en ripebefengt bil.

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Det som er viktig er at når folk googler "handz on" eller "Ola&Lars' bilvask, burger og kebab" så finner de frem til denne siden. Så folk da kanskje får opp øyene for at det finnes veldig mange andre muligheter enn å få tilbake en ripebefengt bil.

Enig i at det er viktig, men akkurat derfor skal man være veldig forsiktig med å slenge dritt om disse aktørene også. Vi kan fort fremstå som klyser som er mye bedre enn alle andre, så skaper det et negativt rykte rundt DCN. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo ikke akkurat en nyhet at "handz on" gjør mye dårlige jobber. Jeg har sett noen biler som er blitt ordnet der, og kan på generell basis si at jobbene de gjør er ordentlig søppel. F.eks lakkrens, på sort bil. Ikke er den clayet og bilen er full av hologrammer og skjolder..

Det var mye jobb å rydde opp i etter at de var ferdige med bilen.

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...