Gå til innhold
Norbech

Min Vw Caddy mk1 Pickup

Recommended Posts

Tyggern

Kule planer!...

artige disse, jeg ville gått opp å fått 1,8GTi motoren med 16V (når en først skal) personlig hadde jeg sikkert havnet på VR6 motor :)

Kompis av meg startet på en for mange år siden 10-15år den ble vel aldri ferdig desverre, bilen ble rust sveist og montert cosworth bakaksel og drivverk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

Kule planer!...

artige disse, jeg ville gått opp å fått 1,8GTi motoren med 16V (når en først skal) personlig hadde jeg sikkert havnet på VR6 motor :)

Kompis av meg startet på en for mange år siden 10-15år den ble vel aldri ferdig desverre, bilen ble rust sveist og montert cosworth bakaksel og drivverk....

Hehe, planene mine var SR20DET motor ifra Nissan 200sx s14 , med gir og bakaksel fra samme bil + bmw E30 forstilling …

Men, nå blir denne pusset opp og bygd for gatebruk :) 1,8GTI 16V motoren er litt mere arbeid og værre å få godkjent desværre :S

Men Golf 1 gti motoren skal ikke være noe problem å godkjenne, og den går rett nedi uten mods :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

Demonteringen fortsetter, kommer en god oppdatering i dag tenker jeg :)

Iløpet av kort tid kommer det en kar innom for å se på bilen og gi pris på sandblåsing.

Edit:

tok ut bakruten, det gikk helt fint. MEN, da jeg begynte å ta ut frontruten så eksploderte den -.- Mye press ifra rust under pakning + presset fra meg tok livet av den.
Så ny rute med sotet överdel blir handlet når jeg nermer meg montering :)

Endret av Elly

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

Caddy + luft + BBS RS = I'm sold :)

Det blir Caddy + luft + felger jeg ikke vet enda :P

BBS RS er mye brukt, og jeg vil gå for litt egen stil :)

Men, har fått gjort endel idag, skal prøve å komme med en oppdatering iløpet av kvelden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

OPPDATERT FØRSTE POST!

Motor tatt ut, platting fjernet :-)

Oppdaget at det sto en 1.8 motor i den :o Må søke opp motorkode å finne ut hvilken motor det er ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

BBS RS er som herpes, men jeg har aldri sett noe penere på Caddy :)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
GlennN

Rått! Dette prosjektet skal jeg følge med på! Hadde vært morsomt å lagd en party pickup!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bayersk-mach-werk

Her må jeg følge med skjønner jeg , caddy prosjekt kan man ikke gå glipp av ihvertfall ikke når det er mk1 spent på hva du skal gjøre med motor og hvilken farge og felger det blir .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

Tusen takk for positive tilbakemeldinger! :D

Fargen skulle bli hvit, men så sendte "Mykland" bildet av den brune der nå da... HMM! Da blir det noen kroner dyrere i lakk, for det er ikke vanlig RAL farge :)

Men, ja... Tror jeg går for slik bruk jeg, om ikke jeg ser noe finere! hehe... Den var SEXY

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mykland

også visst du har Speed-Tech RS 8 x 17 felger så hadde jo den bilen bare blitt skam deilig :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

17" blir overkill hvis jeg skal ha airride... Tenkte mere på breie 15" felger med strekk :) Men, fine replika felger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norbech

Lite stemningsbilde! Skal opp på 4søyleren, men får ikke til å skubbe alene! Argh!!! #ringEtterHjelp!

post-5047-1392546598,0252_thumb.jpg

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS

Det burde du tenkt på før du tok ut motoren :D

Haha:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig