Gå til innhold

Min Vw Caddy mk1 Pickup


Norbech

Recommended Posts

Tyggern

Kule planer!...

artige disse, jeg ville gått opp å fått 1,8GTi motoren med 16V (når en først skal) personlig hadde jeg sikkert havnet på VR6 motor :)

Kompis av meg startet på en for mange år siden 10-15år den ble vel aldri ferdig desverre, bilen ble rust sveist og montert cosworth bakaksel og drivverk....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule planer!...

artige disse, jeg ville gått opp å fått 1,8GTi motoren med 16V (når en først skal) personlig hadde jeg sikkert havnet på VR6 motor :)

Kompis av meg startet på en for mange år siden 10-15år den ble vel aldri ferdig desverre, bilen ble rust sveist og montert cosworth bakaksel og drivverk....

Hehe, planene mine var SR20DET motor ifra Nissan 200sx s14 , med gir og bakaksel fra samme bil + bmw E30 forstilling …

Men, nå blir denne pusset opp og bygd for gatebruk :) 1,8GTI 16V motoren er litt mere arbeid og værre å få godkjent desværre :S

Men Golf 1 gti motoren skal ikke være noe problem å godkjenne, og den går rett nedi uten mods :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demonteringen fortsetter, kommer en god oppdatering i dag tenker jeg :)

Iløpet av kort tid kommer det en kar innom for å se på bilen og gi pris på sandblåsing.

Edit:

tok ut bakruten, det gikk helt fint. MEN, da jeg begynte å ta ut frontruten så eksploderte den -.- Mye press ifra rust under pakning + presset fra meg tok livet av den.
Så ny rute med sotet överdel blir handlet når jeg nermer meg montering :)

Endret av Elly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caddy + luft + BBS RS = I'm sold :)

Det blir Caddy + luft + felger jeg ikke vet enda :P

BBS RS er mye brukt, og jeg vil gå for litt egen stil :)

Men, har fått gjort endel idag, skal prøve å komme med en oppdatering iløpet av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERT FØRSTE POST!

Motor tatt ut, platting fjernet :-)

Oppdaget at det sto en 1.8 motor i den :o Må søke opp motorkode å finne ut hvilken motor det er ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bayersk-mach-werk

Her må jeg følge med skjønner jeg , caddy prosjekt kan man ikke gå glipp av ihvertfall ikke når det er mk1 spent på hva du skal gjøre med motor og hvilken farge og felger det blir .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for positive tilbakemeldinger! :D

Fargen skulle bli hvit, men så sendte "Mykland" bildet av den brune der nå da... HMM! Da blir det noen kroner dyrere i lakk, for det er ikke vanlig RAL farge :)

Men, ja... Tror jeg går for slik bruk jeg, om ikke jeg ser noe finere! hehe... Den var SEXY

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Følger spent med her :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...