Scandic Shine AS / Ketil

Scandicshine.no - ønsker testere av dirtguard

Hei,

Vi ønsker tre stk som har tid til å gjøre en test av nye Chemical Guys Dirtguard, vi har fått inn prøver på denne og syns selv den virker genial.

Om du har tid og ønsker og gjøre en skikkelig test av denne, skriv deg opp her. NB: Viktig at du har mulighet til å gjøre testen fort.

Mer info om produktet:

Dette er en spennende nyhet fra Chemical Guys, som vi har inne på lager i løpet av februar.

Det er en vidreutvikling av den kjente gritguard, dette er en mer avansert utgave. Som er enda bedre på å hindre at skitt kommer opp i bøtten igjen, pluss at den er fin å skrubbe vaskehansken på.

Se denne filmen for å få bedre forståelse for hvordan denne fungerer og hvor genial den er:

dirtguard1.jpg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg.

Har tilgang på verksted og er i pappaperm :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan lager man en pålitelig test av disse uten å bruke de parallelt med bøtte med vanlig gritguard over en laaang periode?

(vaske halve bilen med denne og andre halvparten med vanlig gritguard)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en slik test som du nevner, blir det helt klart vanskelig.

Min tanke var at folk får se og ta på produktet, prøve det på noen vask for å se om den er noe bedre/tilskudd til gritguarden.

Så evnt kan oppdatere etter x antall vask, om det er noe merkbar forskjell.

En direkte bruks/resultat test er nok noe vanskelig på et slikt produkt uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tester gjerne, du har adressen vår ;)

Vi vasker vel noen hundre biler pr.år :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan teste jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gjerne tenke meg å prøve denne. Nybiln ( levert sist torsdag) fortjener det mest skånsomme :-).

Mvh

Karl-B

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne gjøre en test. Har flere biler som skal vaskes og dulles med i nær fremtid. :)

Edit: Har funnet på en god test for å sette denne direkte opp mot en GG. :)

Endret av DavidRS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar lett en test jeg. Er hjemme fra nordsjøen mandag 17, og tenker passelaten er ganske inngrodd i møkk. Den var jaffal ikke rein når jeg reiste :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg er langt ifra erfaren i forhold til mange andre her inne, kan jeg gjerne teste! Ungt blod? :)

Endret av chrefs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tre til fire biler som skal vaskes i nærmeste fremtid så kan gjerne testen en slik! :D

Redigert: skriveleif :)

Endret av kristoffersandnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gjerne teste jeg, har endel skitne biler på tunet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende. Morsomt å prøvd en slik en :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er iallefall ikke mangel på prøvekaniner. ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken her må jo være å prøve den opp mot "originalen" og se om den gir en bedre følelse? F.eks vil jeg jo si at grit guard som følger med swbøtta gir et mer positivt inntrykk enn de to jeg fikk med cg bøttene mine.. Det er modellen man setter sammen med rist og fire justerbare plastbiter.. Faller alltid fra hverandre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må le litt hver gang jeg ser beskrivelsen av "thumb removal hole" :D

Ikke vondt ment i det hele tatt, bare morsomt. :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det disse som får teste:

Magne på Otta

erikstein AndréE90

Send meg adresser :)

Tanken her må jo være å prøve den opp mot "originalen" og se om den gir en bedre følelse? F.eks vil jeg jo si at grit guard som følger med swbøtta gir et mer positivt inntrykk enn de to jeg fikk med cg bøttene mine.. Det er modellen man setter sammen med rist og fire justerbare plastbiter.. Faller alltid fra hverandre :)

Alle våre bøtter leveres med original gritguard nå, ikke som man kan justere. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken her må jo være å prøve den opp mot "originalen" og se om den gir en bedre følelse?

Problemet er jo at det er produkter som "føles" bedre enn andre men som egentlig ikke er det, f.eks er det mange vokser som gir en bedre følelse i bruk enn collinite 845, men det er langt ifra bedre produkter.

Men det blir jo interessant å høre hva testerne mener etter litt bruk, jeg synes de hullene så små ut, den holder sikkert bedre på grusen/skiten, men den skal jo også komme seg nedi der via hullene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det disse som får teste:

Magne på Otta

erikstein AndréE90

Send meg adresser :)

Alle våre bøtter leveres med original gritguard nå, ikke som man kan justere. :)

PM sendt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive