Gå til innhold

Vw vinterkampanje


Olsen

Recommended Posts

Lurer på om noen andre har lagt merke til det samme som meg.

Jeg så for noen dager siden en annonse på finn.no angående VW vinterkampanje. Trykket meg inn på reklamen og leste at man kunne velge mellom 1.99% rente eller vinterfelger inkludert i prisen.

Men no finner jeg absolutt ingen steder noe om vinterfelger inkludert i prisen.

Noen andre som la merke til den første annonsen???

Utrolig irriterende om de har plutselig trukket ut den delen av kampanjen. Er på nippet til å bestille ny Tiguan nemlig. Koster jo 18000kr for 16" vinterfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg angående kampanjen. Men du kan vel kjøpe vinterdekk selv på en uavhengig sjappe? Blir ikke originalfelg da, men sikkert ikke langt unna samme kvalitet til en mye rimeligere pris i 16"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg angående kampanjen. Men du kan vel kjøpe vinterdekk selv på en uavhengig sjappe? Blir ikke originalfelg da, men sikkert ikke langt unna samme kvalitet til en mye rimeligere pris i 16"

Ja det er for så vidt planen, men hadde jo vært en god deal med originalfelger inkludert i prisen. Skal prøvekjøre på tirsdag så skal høre med møller da.

Men hadde vært greit å vite om andre har lagt merke til det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Skoda har forøvrig 25.000,- rabatt på 4x4 til 20,februar mener jeg. Verdt å sjekke ut om du ikke har landet på tiguan enda:-) Vingler litt selv mellom tiguan og octavia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://g.nettsvar.no/w.php?i=wqRGQTAyNkM3NTBERjE0RTc4QUMxRTExNTFCMjVCMzY4OcKkM0U4OTZERDgxQTYyNDREMjhENzFGQjVCNjNEQ0ZCQ0LCpGhvbGdlcm5lc0BnbWFpbC5jb23CpDBmMDY4MDZkNjYwY2RiODAyODg3MDkzNmFjZTA1MTMx

Fikk også et tilbud på E-up og golf med felger inkludert til de første som bestiller.

Men er 99% sikker på at det var ingen av disse tilbudene jeg opprinnelig så. Men utstyr for 25000kr inkludert er jo meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Skoda har forøvrig 25.000,- rabatt på 4x4 til 20,februar mener jeg. Verdt å sjekke ut om du ikke har landet på tiguan enda:-) Vingler litt selv mellom tiguan og octavia.

Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en Tiguan exclusive R-line på meg. Får en meget god pris.

110hk tdi med fwd og manuell. Bra utstyrt og selvfølgelig webasto og hengerfeste.

Litt kjipt å gå fra 200hk tfsi til 110tdi, men dreiemoment er faktisk helt likt. 280NM.

Har egentlig ikke behov for så mye hestekrefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Blir nok en Tiguan exclusive R-line på meg. Får en meget god pris.

110hk tdi med fwd og manuell. Bra utstyrt og selvfølgelig webasto og hengerfeste.

Litt kjipt å gå fra 200hk tfsi til 110tdi, men dreiemoment er faktisk helt likt. 280NM.

Har egentlig ikke behov for så mye hestekrefter.

Driver og dealer på identisk bil til svigers nå og det var ikke noe problem og presse prisen på vinterhjulene ned til 12.700.- så bare å prute i vei ;) På dekk og felger har de en god del å gå på ;)

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Skulle jeg kjøpt bil så hadde alt annet enn orginale felger hvert uaktuelt.

Årsaken er rett og slett det at en ny og vanlig bil ser best ut med orginale hjul. Det er ofte godt utvalg av pene felger til bilene som selges den dag idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg kjøpt bil så hadde alt annet enn orginale felger hvert uaktuelt.

Årsaken er rett og slett det at en ny og vanlig bil ser best ut med orginale hjul. Det er ofte godt utvalg av pene felger til bilene som selges den dag idag. :)

Er forsåvidt enig. Jeg skal ha originale 19" mallory felger på sommerdekk. Men originale vinterfelger eller ei, 16" ser ikke bra ut uansett hvilke felger man har(på en så "stor" bil) Planen er å prøve å få 16" inkludert i prisen, eller 17" prutet kraftig.

Får ellers ganske bra avslag på bilen gjennom kontakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner en exclusive r-line 110hk i dag. Hvit med soltak. Jeg skal ha svart uten soltak og med led baklys. Selgeren hadde nettopp fått seg ny tiguan og hadde aldri sett led lysene bak. Måtte vise han bilde av en kompis sin.

Fikk en brosjyre med tilbud. Fant tilbudet jeg har lett etter. Her:

AE9E928D-728F-4F44-8C41-AE8ACC7FF617.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...