Olsen

Vw vinterkampanje

Lurer på om noen andre har lagt merke til det samme som meg.

Jeg så for noen dager siden en annonse på finn.no angående VW vinterkampanje. Trykket meg inn på reklamen og leste at man kunne velge mellom 1.99% rente eller vinterfelger inkludert i prisen.

Men no finner jeg absolutt ingen steder noe om vinterfelger inkludert i prisen.

Noen andre som la merke til den første annonsen???

Utrolig irriterende om de har plutselig trukket ut den delen av kampanjen. Er på nippet til å bestille ny Tiguan nemlig. Koster jo 18000kr for 16" vinterfelger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg angående kampanjen. Men du kan vel kjøpe vinterdekk selv på en uavhengig sjappe? Blir ikke originalfelg da, men sikkert ikke langt unna samme kvalitet til en mye rimeligere pris i 16"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg angående kampanjen. Men du kan vel kjøpe vinterdekk selv på en uavhengig sjappe? Blir ikke originalfelg da, men sikkert ikke langt unna samme kvalitet til en mye rimeligere pris i 16"

Ja det er for så vidt planen, men hadde jo vært en god deal med originalfelger inkludert i prisen. Skal prøvekjøre på tirsdag så skal høre med møller da.

Men hadde vært greit å vite om andre har lagt merke til det samme.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok!

Skoda har forøvrig 25.000,- rabatt på 4x4 til 20,februar mener jeg. Verdt å sjekke ut om du ikke har landet på tiguan enda:-) Vingler litt selv mellom tiguan og octavia.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://g.nettsvar.no/w.php?i=wqRGQTAyNkM3NTBERjE0RTc4QUMxRTExNTFCMjVCMzY4OcKkM0U4OTZERDgxQTYyNDREMjhENzFGQjVCNjNEQ0ZCQ0LCpGhvbGdlcm5lc0BnbWFpbC5jb23CpDBmMDY4MDZkNjYwY2RiODAyODg3MDkzNmFjZTA1MTMx

Fikk også et tilbud på E-up og golf med felger inkludert til de første som bestiller.

Men er 99% sikker på at det var ingen av disse tilbudene jeg opprinnelig så. Men utstyr for 25000kr inkludert er jo meget bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok!

Skoda har forøvrig 25.000,- rabatt på 4x4 til 20,februar mener jeg. Verdt å sjekke ut om du ikke har landet på tiguan enda:-) Vingler litt selv mellom tiguan og octavia.

Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Penger til overs:-) 180hk bensin, dsg, 4x4, krok, navi, webasto, xenon og enormt bagasjerom til under 400k

Endret av Bjørgvin
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en Tiguan exclusive R-line på meg. Får en meget god pris.

110hk tdi med fwd og manuell. Bra utstyrt og selvfølgelig webasto og hengerfeste.

Litt kjipt å gå fra 200hk tfsi til 110tdi, men dreiemoment er faktisk helt likt. 280NM.

Har egentlig ikke behov for så mye hestekrefter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Skoda bygges denne uken, gleder meg som en unge :wub::rolleyes:

post-7581-0-88727100-1392046378_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superb?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mer ut som en Octavia.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, det er en Octavia :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en Tiguan exclusive R-line på meg. Får en meget god pris.

110hk tdi med fwd og manuell. Bra utstyrt og selvfølgelig webasto og hengerfeste.

Litt kjipt å gå fra 200hk tfsi til 110tdi, men dreiemoment er faktisk helt likt. 280NM.

Har egentlig ikke behov for så mye hestekrefter.

Driver og dealer på identisk bil til svigers nå og det var ikke noe problem og presse prisen på vinterhjulene ned til 12.700.- så bare å prute i vei ;) På dekk og felger har de en god del å gå på ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg kjøpt bil så hadde alt annet enn orginale felger hvert uaktuelt.

Årsaken er rett og slett det at en ny og vanlig bil ser best ut med orginale hjul. Det er ofte godt utvalg av pene felger til bilene som selges den dag idag. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Press prisen sier jeg. Fikk 18" originale "Y" design-felger til Ford og hakkan r2 dekker for 8k.

Jeg mistenker at de fortsatt tjener penger :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg kjøpt bil så hadde alt annet enn orginale felger hvert uaktuelt.

Årsaken er rett og slett det at en ny og vanlig bil ser best ut med orginale hjul. Det er ofte godt utvalg av pene felger til bilene som selges den dag idag. :)

Er forsåvidt enig. Jeg skal ha originale 19" mallory felger på sommerdekk. Men originale vinterfelger eller ei, 16" ser ikke bra ut uansett hvilke felger man har(på en så "stor" bil) Planen er å prøve å få 16" inkludert i prisen, eller 17" prutet kraftig.

Får ellers ganske bra avslag på bilen gjennom kontakter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner en exclusive r-line 110hk i dag. Hvit med soltak. Jeg skal ha svart uten soltak og med led baklys. Selgeren hadde nettopp fått seg ny tiguan og hadde aldri sett led lysene bak. Måtte vise han bilde av en kompis sin.

Fikk en brosjyre med tilbud. Fant tilbudet jeg har lett etter. Her:

AE9E928D-728F-4F44-8C41-AE8ACC7FF617.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive