chrsag

Hvordan fjerne riper på interiør lister?

Hei! Har ett par riper på interiørlistene mine. Lurer på hva jeg kan bruke på disse for å fjerne evt gjøre dem mindre synlig. De er hverken store eller dype men nok til at de irriterer meg i ett ellers plettfritt interiør. Hva kan jeg polere disse med? Usikker på hva listene er laget av men regner med det er plast som ser ut som karbon. Legger ved ett bilde så kan dere se.

post-5377-0-73649200-1391870682_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mette og skjule ripene med Swissvax Protecton Matt og en mikrofiberklut ville jeg prøvd først. Hvis det er struktur i plasten, og målet er dønn strøken finish, er ripefjerning veldig vanskelig. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Protecton matt ja, satt faktisk akkurat å vurderte den til finish på resten av interiøret, men liker blankt så hellte mer mot schol consept purple eller hva den heter. Vil den evt ha samme effekt som SV sin?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... hellte mer mot schol consept purple eller hva den heter. Vil den evt ha samme effekt som SV sin?

Ja, det vil den. Den gir en blankere finish med bommullsklut, og samme matte finish som Protecton hvis du bruker Scholl sin med en mikrofiberklut. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bestille å se.. Jeg tenkte gjerne jeg kunne gå på med UC eller noe sånt for å slipe ned ripene litt men det er kanskje ikke så lurt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bestille å se.. Jeg tenkte gjerne jeg kunne gå på med UC eller noe sånt for å slipe ned ripene litt men det er kanskje ikke så lurt?

... Hvis det er struktur i plasten, og målet er dønn strøken finish, er ripefjerning veldig vanskelig. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive