Gå til innhold

Pulverlakk på felger.


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg har oppgjennom årene vært borti endel biler med pulverlakkerte felger, og da er det felger som er omlakkert etter kjøp fra forhandler, og det jeg har merket meg er at disse er ett helvete å vaske og holde pene, og ikke minst å få beskyttelse til å vare på disse er ikke bare bare.

Noen andre som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Vet lite om dette, men las om pulver lakkering for en tid tilbake og fortår det er jo forskjellige typer av dette også som sikkert kan gi litt forskjellige egenskape. men om dette inlnegget passer inn i denne tråden er eg usikker på men legger ved den linken der eg las litt om dette.

http://www.nplf.no/om-nplf/

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold Felgteknikk

Hei!

Grunnen til dette, er at firmaene rundt i Norge som tilbyr pulverlakkering, utfører dette med industrilakk, og med feil type utførelse på sandblåsing, grunning, klarlakk osv.

Alle felger som er produsert, er blitt pulverlakkert som nye. Felger som har våtlakk er kun felger som er omlakkert, så det går faktisk andre veien. Så det er industri-pulverlakkering og "felg-pulverlakkering" man må se forskjellen på.

Det vi utfører og kommer i gang med nå om få uker, blir felg-pulverlakkering akkurat som fra fabrikk.

Endret av Østfold Felgteknikk
  • DCN Poeng 1

Mvh Østfold Felgteknikk AS / Scott

Reparasjoner, Pulverlakkering, Oppretting, Polering m.m.

www.felgteknikk.no - www.facebook.com/felgteknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Grunnen til dette, er at firmaene rundt i Norge som tilbyr pulverlakkering, utfører dette med industrilakk, og med feil type utførelse på sandblåsing, grunning, klarlakk osv.

Alle felger som er produsert, er blitt pulverlakkert som nye. Felger som har våtlakk er kun felger som er omlakkert, så det går faktisk andre veien. Så det er industri-pulverlakkering og "felg-pulverlakkering" man må se forskjellen på.

Det vi utfører og kommer i gang med nå om få uker, blir felg-pulverlakkering akkurat som fra fabrikk.

Farger osv fere lakker med? Alt? Noen gode bilder av resultatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold Felgteknikk

Farger osv fere lakker med? Alt? Noen gode bilder av resultatene?

Vi har et godt utvalg av farger hos oss, men vi kan også ta i mot en fargekode og få bestilt opp i pulverlakk.

Bilder og informasjon om vårt arbeid er å finne på vår nettside og på facebook :) Se signatur for linker.

Mvh Østfold Felgteknikk AS / Scott

Reparasjoner, Pulverlakkering, Oppretting, Polering m.m.

www.felgteknikk.no - www.facebook.com/felgteknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...