Gå til innhold

Bilbelysning.no - elendig kundebehandling?


Northhomie

Recommended Posts

Northhomie

Regner med de fleste her har fått det med seg allerede, men tenkte jeg kunne slenge inn denne artikkelen fra broom.no for info.

http://www.tv2.no/underholdning/broom/bilfirmaet-til-julian-23-jaevla-feige-horeunge-tror-du-virkelig-at-lille-du-kan-gjoere-noe-skade-paa-firmaet-vaart-4180428.html

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Hørtes ut som et seriøst firma. :P

Det var det jeg også tenkte (med en meget ironisk tone).

Noen som har handlet herfra, med samme erfaring som Julian?

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Auch..

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k_sandnes

Har fulgt med på dette da Julian er bruker på bimmers.no. dere kan også finne noen svar fra bilbelysning.no der:)

Er helt på tryne for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Har en kollega som ble ferdig med en laaaaaaang periode med styr får å få pengene sine tilbake. 3 måneder med lovnader og tull fra butikkens side. Jeg ska i allefall holde meg unna den butikken etter å ha hørt alt kollegaen min har fortalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Virker som om dette desverre er slik de behandler kundene sine på, ja. Jeg tenkte jeg skulle prøve å være nøytral, og finne litt info fra begge sine sider. Men det virker ikke som firmaet kommer med noe saklig informasjon som faktisk peker i motsatt retning av det Julian har kommet ut med. Har også sjekket Trustpilot sine ratings av butikken, hvor den kom ut meget dårlig blandt flere som hadde handlet der. Flere hadde til og med gått til forbruker-rådet før det hadde skjedd noe.

De har jo postet en unnskyldning på sine facebook-sider nå, og like etterpå presterer "Line Michelle Alexandersen" (som visstnok jobber for firmaet) å svartmale kunden samt lovord om at de tjener gode penger på folk som er KUNDER og ikke folk som er SNYLTERE. Skulle likt å lese tankegangen til gjengen der oppe i Tromsø. :)

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i slike situasjoner at man virkelig ser andre enden av skalan av hva som gjelder kundeservice.

Heldigvis har jeg ikke møtt på slik kundeservice noen gang, og er evig takknemlig for den kundeservice'n som blir meg møtt av sammarbeidspartnerene til DCN.no.

Men all cred til Julian for å virkelig sette lys på en mørk sak.

  • DCN Poeng 1

2006 Audi A6 2.7 TDI Quattro

1998 Opel Omega STV

Skru opp til ribbeina rasler i takt med musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Helt enig, vi skal være glad for at vi har vår egen lille "allianse" her på forumet, hvor det faktisk er lover og regler ute og går, internt :) Har ikke hatt noen nevneverdige problemer her inne hos samarbeidspartnerne, bortsett fra noe smårusk. Det settes stor pris på!

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv syntes jeg julian har en feil i dette. Hadde han faktisk hatt et annet alternativ, hvorfor ikke godta dette da? Vist det ikke er sendt på 2 mnd, kan han ikke forvente at han blir tatt seriøst. Nå skal han bare lage faen på gøy. Noe som jeg synst er umoralsk. Jeg har ingen som helst involvering i firmaet. Firmaet stillet seg heller ikke så bra, men dei burde barr sagt nei med engang. Kan være noe som ikke er komt frem i artikkelen som er veldig relevant, men det får vi nok aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Selv syntes jeg julian har en feil i dette. Hadde han faktisk hatt et annet alternativ, hvorfor ikke godta dette da? Vist det ikke er sendt på 2 mnd, kan han ikke forvente at han blir tatt seriøst. Nå skal han bare lage faen på gøy. Noe som jeg synst er umoralsk. Jeg har ingen som helst involvering i firmaet. Firmaet stillet seg heller ikke så bra, men dei burde barr sagt nei med engang. Kan være noe som ikke er komt frem i artikkelen som er veldig relevant, men det får vi nok aldri vite.

Godt å se en annen vinkling. Men det at Julian kanskje var litt masete, er det nok til å kunne godta slik kundeservice i etterkant?

Godt mulig det er etpar kommentarer som er gjemt bort.

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se en annen vinkling. Men det at Julian kanskje var litt masete, er det nok til å kunne godta slik kundeservice i etterkant?

Godt mulig det er etpar kommentarer som er gjemt bort.

Hadde aldri handlet der uansett. Ser jo andre som har hatt problemer.

Han truer med å bruke en annen sponsor, så truer han med å legge ut at det er dårlig kundeservice etc. Butikken burde selvsagt gjort det på en annen måte, men når han truer med å bytte sponser etc, hadde jeg bare latt være å sponse han. Det er vel det som har skjedd, derfor Julian ble sur tenker jeg. Dette er jo noe vi aldri får vite... Butikken burde da bare sagt at han bare får bytte sponsor og sagt opp sitt forhold til han med en gang, da hadde saken blitt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo postet en unnskyldning på sine facebook-sider nå, og like etterpå presterer "Line Michelle Alexandersen" (som visstnok jobber for firmaet) å svartmale kunden samt lovord om at de tjener gode penger på folk som er KUNDER og ikke folk som er SNYLTERE. Skulle likt å lese tankegangen til gjengen der oppe i Tromsø. :)

Her er forresten den nevnte rantingen fra denne "Line".

Jeg vet bedre enn ALLE hva som ble skrevet og sakt i denne saken her. Og selv ordspråket som ble brukt kunne man spart seg for, MEN Julian forteller ikke halvparten av sannheten og har klipt bort en god del fra han selv.. Hva med å bruke penger som alle andre må istede for å snylte som han har drevet på med i over ett halvt år, og når han ikke lengere får det som han vil så lager han en stor sak av det! Men all TAKK julian sommer , for PR! Vi har iallefall hadd over 20 tusen besøkere på nettsiden vår bare ikveld og en DRØSS med bestillinger!!! Og enda det er chppingen vi håver inn penger på, så er jo dette bare en bonus:-) Vi behandler alle kundene våre godt, men dessverre så er du ikke en kunde. Kjøp noe neste gang! Og versgod for alt du fikk gratis;-) Takk for "handelen"Mvh Line
Endret av ovlov86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vsbilpleie

ingen tvil om at kundeservicen her var laaangt unna bra. de svarene han kom med hører ikke hjemme noe sted.

men er ofte litt skeptisk til sånn "alle mot 1" saker som dette stort sett blir. kunde kan som regel si å gjøre hva man vil mens selger må holde seg proffesjonel og sakelig uansett hvor dum saken er. sikkert ikke alltid like lett for selger det. kan godt være kjøper i dette tilfelle har rett i det meste og en god "sak". men her er det nok to parter som bør se seg litt i speilet. syns som regel det blir for dumt å gå til media å syte. dette er jo bare en "helt vanlig" uoverenstemmelse som ender i en barnslig krangel hvor begge skal ha siste ord istedet for å bare stoppe å være enige om at man ikke ble enige. personlig hadde jeg avslutta saken for lenge siden og litt irritert akseptert at her ble det ikke "gratis" lykter på meg. når han attpåtil visstnok hadde en annen sponsor på plass hadde jeg bare tatt den.

har forøvrig handlet hos bilbelysning.no med bare positive opplevelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet der personlig, men en kamerat av meg skulle ha xenonsett derfra. Betalte, og det ble aldri sendt. Han måtte true med forbrukerrådet for de faktisk gadd å betale han tilbake.

I tillegg oppfordrer faktisk daglig leder denne Sommer til å gå ut med det, så der kan han jo bare takke seg selv. Uansett hvor irriterende en kunde kan være, så er det INGEN grunn til å begynne kalle folk "feige horeunger".

Kommer ikke til å handle der, og anbefaler det ikke til noen andre heller. Vi har såpass mye gode butikker rundt om at sånne firma greier vi oss fint uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet noe småtterier der et par ganger, første gangen lå det i postkassen etter et par dager, andre gangen etter et par uker.

Men ser jo at enkelte andre ikke er like heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Ikke for å virke helt fjern men han Julian figuren var jo litt av en freeride. Makan til frekkhet, ikke det spor av takknemlig. Men kundeservice tok kaka så til de grader. Hadde de bare stengt saken og ikke oppført seg som 14 åringer på fylla så hadde saken vært over. Er det mulig....

  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...