Gå til innhold

Godt shinet


skoTner

Recommended Posts

Vanskelig å si.. Photoshop eller en skikkelig dyktig shiner:

A5C_front.jpg

A5C_back.jpg

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge deler tipper jeg og, det er noen lyse og veldig "flate" partier på frontfanger som jeg syntes ser rare ut.

Men, A5? er en pen bil. Første gangen jeg ser den i rødt , men det kledde den :)

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

issølv.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette brilliantrød?

Den er nok Misanorød ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Vi kan lakke den om da :P

Er fort gjort det...

Jeg fikk melding av Skotner nå. Han vil at du og jeg skal ta den med lakkrulle;)

Han la også til at uansett hva han sier, må vi ikke stoppe. PM'en slettet jeg desverre....

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm bli du må kjøpe deg rød folie som mange drosjer bruker, hehe noe å polere d?????

Ingen problem å polere folie ;)

Blir bra blankt faktisk :)

har gjort dette me lastebil, eneste driten e at du kan ikje bruke rubbing noe særli mange ganger før du plutseli ikje har noe særli mer igjen av forlien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

BMW M3 m folie

denne er satt inn med matt sort folie... ser kult ut det også da selv om det strider mot hva vår trosrettning er ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...