Dag/Swissvax

Swissvax Bilpleiekurs - 22-23 Mars

Hei, vi starter nå opp årets første bilpleiekurs :)

Swissvax Bilpleiekurs 22 - 23 mars!

post-71-0-69891600-1359626884.jpg

Kurset holdes på Swissvax Center Lillehammerog passer for alt fra nybegynnere til folk med en god del erfaring. Vi vil fordele deltakere etter nivå. Dette er en meget god mulighet til å ta hobby og interesse til et nytt nivå.

Våre kursholdere er erfarne Swissvax sertifiserte instruktører med meget høy kompetanse; Brage Engdal (Swissvax Center Lillehammer) er den ene, den andre er ikke spikret enda.

Det er 12 plasser på kurset og det er ”førstemann til mølla” prinsippet som gjelder. Prisen på kurset er 4000,- og inkluderer alt av kursmateriell, produkter og utstyr som brukes, samt enkel lunsj begge dager. Vi går gjennom langt flere produkter enn bare Swissvax - her tar vi for oss forskjellige polishmerker og diverse andre produkter for å teste forskjeller - hva de ymse er bra på etc.

I tillegg får man anledning til å handle produkter både fra Swissvax og Exint.no til gode priser denne helgen.

Det som skal gjennomgås er følgende:

• Avfetting, vask og tørk av karosseri, hjul og motor
  • Vurdering av lakk – dybde, tilstand, myk, hard, etc.
  • Clay og forberedelser før polering
  • Liten intro til våtsliping og lakkfylling
  • Polering – forskjellige type maskiner DA/Roterende
  • Poleringsteknikker, arbeidsteknikk og problemområder
  • Forsegling og beskyttelse - voks vs forseglinger
  • Interiør – vask og rens
  • Behandling av lakkerte flater, tekstiler, plast, gummi og skinn i interiør
  • Hvordan best vedlikeholde og holde bilen i stand etter behandling.
  • ++

Dette vil fordele seg over lørdag (10-18) og søndag (10-17). Det vil være godt med rom for å stille spørsmål etc. Kurset avsluttes søndag ettermiddag med utdeling av kursdiplom for alle deltakere.

Vi har gode avtaler med hoteller i byen og kan bistå i å ordne overnatting til 810 pr natt for
enkeltrom m/frokost og 1010 for dobbeltrom for frokost for de som trenger overnatting. Vi forsøker å få til en felles middag (som man betaler selv) for de som ønsker det på et uformelt sted.

Påmelding til kurs i februar innen 20. februar 2014 til salg(at)swissvax.no eller 61279900 – regning på kursavgift sendes ut 1 mars. februar og må være betalt innen 18. mars for at påmelding skal være gyldig.

PS: Dette er ikke et Swissvax Certified Detailer kurs. Det mer som et grunnkurs/noe øvet å regne, men vi vil helt klart anbefale som et steg 1 inn mot Certified, om man har det i tankene.

First come, first served.

Mvh Team Swissvax :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt!

Kjører fra Bergen fredag ettermiddag. Så vist noen trenger skyss, gi en lyd!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt jeg også:)

Påmeldt jeg også:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også meldt meg på men jeg har ikke fått noe tilbakemelding fra SV. Jeg håper jeg får være med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også meldt meg på men jeg har ikke fått noe tilbakemelding fra SV. Jeg håper jeg får være med.

Du får nok være med, er dog 12 plasser. Så kan være det er fult. Jeg fikk ikke svar før neste dag på min påmelding.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager det! Det er litt sykdom blant barn om dagen så det har vært litt tynt denne uka, men vi har vel to eller tre plasser ledig, så alle er med så langt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meldt meg på, håper det er plass igjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive