Gå til innhold
WLN

Svisswax eller Scholl ??

Recommended Posts

WLN    56
WLN

Lurte på om noen kunne hjulpet meg med et lite dilemma:) Jeg er nybegynner på dette med polering, og bestemte meg for å få bilen shinet opp litt. Jeg bestilte en drøss med forskjellige varer men ser nå at jeg kanskje har blingset litt :-S

Planen min var i starten å polere bilen med:

http://www.swissvax.no/produkter/rense-produkter/art-205-swissvax-cleaner-fluid-medium-250-ml

og avslutte med :

http://www.swissvax.no/produkter/rense-produkter/art-213-swissvax-cleaner-fluid-professional-500-ml

Men etter litt mer lesing og bedre forståelse for hva jeg bør bruke har jeg jo fått med meg at den første jeg har kjøpt ikke skal brukes med maskin.. (SV cleaner fluid - medium)

Og etter den andre (SV cleaner fluid Pro Regular) bør jeg avslutte med SV cleaner fluid Pro finsish.

I tillegg har jeg Scholl S3 fra før:)

Alt i alt koker det ned til dette:

Og hva er egentlig best av scholl og SV?

Planen nå er å:

Enten kjøpe inn Scholl S17 og S40 og selge SV CF Pro regular og SV CF medium ( Begge er ubrukt)

Eller så kjøper jeg inn SV CF Pro Stong og SV CF Finish og selger Scholl S03 (Som også er ubrukt)

Hva mener dere om dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Hvis det er dype merker som trengs å jobbes litt med på bilen din ville jeg kjørt s03, pro regular og s40 siden det er sort lakk. Da sparer du noen kr i forhold til hva du må bytte ut også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stian911    31
Stian911

Begge er veldig gode produkter.

Jeg hadde begynt med de produktene du allerede har. Hvis du etterhvert får lyst å prøve noe annet går det an å supplere.