Gå til innhold
Håvard_B

Vaskedings ofte sett i poster på engelske forum.

Recommended Posts

Håvard_B    32
Håvard_B

Hei.

Har sett på noen engelske forum att det blir brukt en slags form for "presenning" under bilen ved vask.

Regner med det er en oppsamler ala oljeutskiller, men er usikker.

Noen som kan belyse saken ?

Edit: Det er ikke en vanlig presenning, den har en slags pølse rundt hele kanten.

Finner jo seff ikke noe bilde akkurat nå. :(

Håvard B

Endret av Håvard_B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kimhas    24
kimhas

Aner ikke men høres ikke ut som noe jeg kommer til å skaffe meg i framtiden ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Greit nok at man slipper å søle kjemikalier akkurat der, men hva gjør man med det som legger seg oppi der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten83    7
Morten83

Er det noe som tåler å bli kjørt på flere ganger om dagen tro?

Har problemer med at smeltevann fra bilen renner til den ege siden i garasjen min fordi jeg hyrte en udugelig kar som støpte såla i garasjen!

Har tenkt på en løsning lik denne, men vet ikke helt hva det skal være som tåler å bli kjørt mye på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Autoglaze / polishduden    2 608
Autoglaze / polishduden

Borre hull i midten over sluk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Audi S8    4 599
Audi S8

Er det noe som tåler å bli kjørt på flere ganger om dagen tro?

Har problemer med at smeltevann fra bilen renner til den ege siden i garasjen min fordi jeg hyrte en udugelig kar som støpte såla i garasjen!

Har tenkt på en løsning lik denne, men vet ikke helt hva det skal være som tåler å bli kjørt mye på..

Høres surt ut det der :( hvor mye er det snakk om, kanskje du kan rette det ut med stor diamant sliper ? Eller kjøpe ei gummi matte som eg har i min garasje med riller, men måtte bestille det fra Usa så det er ingen billig løsning det heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håvard_B    32
Håvard_B

Takker Tommy.

Akkurat slik jeg tenkte på. Vil ikke ha noe gris på steinlagt gårdsplass. Derfor vurderes en slik.

Håvard B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bsa    289
bsa

Trenger du så mye mer enn en pressening da? Hovedproblemet er vel i det man sprayer på div kjemikalier og det begynner å dryppe. Dette fanger jo en helt vanlig pressening opp også. I det du begynner å spyle vannes jo ting såpass ut at det vel ikke gjør voldsom skade på undelaget?
...såsant du faktisk ikke har planer om å suge opp kjemikaliene og levere det som spesialavfall på dertil egnet sted? Som jo hadde vært ideelt og beundringsverdig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig