AndréE90

M striper fra Alien

33 innlegg i emnet

Hehe. Ser jo helt greit ut da :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult. Jeg hadde kjøpt sånne om jeg hadde BMW:p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult. Jeg hadde kjøpt sånne om jeg hadde BMW:p

Ikke kjøp BMW :):P

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å? Hvorfor ikke det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å? Hvorfor ikke det?

Fordi Stian bare har kjørt Ford og Audi, så han har ikke opplevd ekte kjøreglede. ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes en slik kommentar ikke er relevant for tråden. Tråden omhandler et produkt som mister Alien selger og han spurte om jeg kunne legge ut et bilde av det. Da spiller det ingen rolle om det er en BMW, Audi osv. Så enten fjerner du den kommentaren eller omformulerer deg. Pluss du har aldri eid BMW, så hvordan kan du da si at det er et merke man ikke skal kjøpe?

Fordi Stian bare har kjørt Ford og Audi, så han har ikke opplevd ekte kjøreglede. ;)

Jeg får godta at vi alle har den samme interressen, men det er ikke alle som har sett lyset :)

Endret av AndréE90
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjell på å være bilinteressert og merkeinteressert :-)

Jeg er bilinteressert, så om det er en 75 Golf MK1 eller en splitter ny Ferrari er likegyldig for min del sålenge jeg liker bilen :-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjell på å være bilinteressert og merkeinteressert :-)

Jeg er bilinteressert, så om det er en 75 Golf MK1 eller en splitter ny Ferrari er likegyldig for min del sålenge jeg liker bilen :-)

Jeg er av det samme. Men det er ikke det denne tråden er om. Det er om et produkt som en forhandler selger og jeg ble spurt om jeg kunne legge ut et bilde av det. Da er det ikke viktig om det handler om et spesielt merke. Derfor mener jeg at enkelte som har kommentert i denne tråden kan omformulere seg. Hvis det skal forsette å være en som "krangel" om hvilket merke det gjelder, så gidder ikke jeg å være her. For her inne skal det handle om bilpleie, da spiller det ingen rolle hvilket merke det er.

Endret av AndréE90
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel det jeg ville frem til, bare omformulert :-)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det, å meget konkuransedyktig pris (sammenlignet med f.eks ebay) Jeg bestilte et par sett selv også.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er av det samme. Men det er ikke det denne tråden er om. Det er om et produkt som en forhandler selger og jeg ble spurt om jeg kunne legge ut et bilde av det. Da er det ikke viktig om det handler om et spesielt merke. Derfor mener jeg at enkelte som har kommentert i denne tråden kan omformulere seg. Hvis det skal forsette å være en som "krangel" om hvilket merke det gjelder, så gidder ikke jeg å være her. For her inne skal det handle om bilpleie, da spiller det ingen rolle hvilket merke det er.

Når du sier at de som ikke har kjøpt/kjørt BMW ikke har "sett lyset", er du akkurat like god som de andre ;)

On topic så synes jeg at de stripene bryter de rene "linjene" og gjør fronten usymmetrisk. Men det er kanskje bare fordi jeg ikke er BMW mann :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier at de som ikke har kjøpt/kjørt BMW ikke har "sett lyset", er du akkurat like god som de andre ;)

On topic så synes jeg at de stripene bryter de rene "linjene" og gjør fronten usymmetrisk. Men det er kanskje bare fordi jeg ikke er BMW mann :)

Virker litt som om det er en del mennesker som er ut etter meg ;) Bare for å kverulere, så har jeg aldri sagt at lyset er BMW. Jeg har aldri sagt at man ikke skal kjøpet et merke, som noen her sier. Jeg har flere ganger vurdert andre merker, deriblant Audi. Endret av AndréE90
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte disse M stripene http://www.alienautospa.no/produkt/stickers/bmw-m-striper-til-grill som Alien selger og tenkte å legge ut et bilde her. :)

Vet ikke om jeg er helt fornøyd med plasseringen enda, men det har med min smak ikke produktet :)

Mstriper2_zpsb71fa8a0.jpg

Såg på den posten du la ut av hva du fikk i pakken, ser der var noe klistre merker til, noen mindre runde har du montert dei på ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg ikke fått montert enda. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker litt som om det er en del mennesker som er ut etter meg ;)Bare for å kverulere, så har jeg aldri sagt at lyset er BMW. Jeg har aldri sagt at man ikke skal kjøpet et merke, som noen her sier. Jeg har flere ganger vurdert andre merker, deriblant Audi.

Skal jo være ganske redusert om man ikke skjønner hva du mente ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pakke på mandag. Gikk raskt dette :) flott pakka og med litt ekstra oppi ;) vet jeg har en ubetalt ordre, må finne nettbank brikken min.... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synst det tok seg meget bra ut! :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at mange liker dette. :)

Skal jo være ganske redusert om man ikke skjønner hva du mente ;)

Hver enkelt kan tro hva som menes, men det står ikke at det er lyset :) skal være ganske redusert til å ikke skjønne det ;)

Endret av AndréE90
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive