Scandic Shine AS / Ketil

Helt nye Chemical Guys Dirtguard

Dette er en spennende nyhet fra Chemical Guys, som vi har inne på lager i løpet av februar.

Det er en vidreutvikling av den kjente gritguard, dette er en mer avansert utgave. Som er enda bedre på å hindre at skitt kommer opp i bøtten igjen, pluss at den er fin å skrubbe vaskehansken på.

Se denne filmen for å få bedre forståelse for hvordan denne fungerer og hvor genial den er:

dirtguard1.jpg
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde vært litt skeptisk til å putte tommelen min ned i "Thumb removal hole" men ellers ser den fin ut :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke helt hvorfor jeg skal bytte ut gritguarden min med en sånn. Uten å ha prøvd den skjønner jeg ikke hvordan den skal fungere bedre enn en Gritguard heller. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg vil bytte ut Gritguard`n min med denne, ser ikke behovet. Gritguard hindrer jo at man får virvlet opp vannet fra bunnen av bøtta, slik at smuss og skitt blir liggende på bunn. Hvis man har så møkkete bil at denne skal hindre store mengder med skitt i vannet over Dirtguard, bør man kanskje heller vurdere en forvask for å unngå riper... Når det er sagt, så må jeg gjerne bli overbevist om at jeg tar feil, jeg lærer stadig noe nytt på dette forumet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye vil de koste? Har to av de ubrukelige grit-guardene jeg fikk med da jeg kjøpte CG-bøtter hos dere for et par år siden :)

Skulle gjerne ha prøvd noe nytt og spennende..hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får sende ut noen til test så fort de kommer på lager :) Fordelen jeg ser, er at det er vanskeligere for skitt å virvle opp når man kjører hansen ned i vannet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjør gjerne en test dirtguard vs. Gritguard :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars Hansen. Mister tommelen og blir kjørt ned i vannet. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjør gjerne en test dirtguard vs. Gritguard :)

Jeg er meget spent på hvordan man skal klare å lage en matnyttig test med klare konklusjoner, uten å bruke de side om side over mange år ;)

Jeg har store problemer med å finne rusk i bøtta etter vask, selv med bare en bøtte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en plan ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror bare på å kansje kjøpe det filteret så er jo den liker bra hehe;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive