k_sandnes

Er på jakt etter en gammel traver...

Heisann!

Jeg er på jakt etter en eldre BMW retter sakt en 5-serier av typen E28. Og her jeg bror finnes det knapt noe å oppdrive. Det går en fin bil i distriktet og den er ikke til salgs uansett hvor mye jeg har spurt etter den.

Har selv en 528i som ble kærsjet. Skadene fra det er i orden nå, men da gikk det videre til rustsveing og restaurering av hele bilen som er veldig tidskrevende. Når jeg ikke har egen verkstedplass så går det smått og veldig sakte. Savnet er veldig stort og jeg tenker på det hver dag.

Motor spiller ingen rolle, men den skal være manuell! Uansett så kan det gjærne være rekksekser 520 og oppover. men om det er en flott 518 ute der så er det mer enn bra nok.

Kanskje det er noen her inne som har en eller vet av noen som har en slik bil som står å støver ned?

Rop ut om du vet noe :)

- Kristoffer

Slik så skuta ut og slik skal den bli igjen :)

post-7216-0-01634700-1389237214_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir du sikkert oppgitt over at jeg linker til Finn, hvor du sikkert har stålkontroll på alle bilene, men denne så da fin ut?

Noe langt å reise selvfølgelig, men.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45927088

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir du sikkert oppgitt over at jeg linker til Finn, hvor du sikkert har stålkontroll på alle bilene, men denne så da fin ut?

Noe langt å reise selvfølgelig, men.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45927088

Har sett på den og den har vært i tenkeboksen en god stund!:)

Vet at det finnes mange slike i tyskland, men de prisene for en slik kan jeg heller legge i proskjektet mitt å ende opp med en mye bedre bil enn de :)

Det finnes mange E28 som er nokså bra, men langt i fra strøkne. Men er fortsatt en kjempebil å kjøre og ikke minst ta vare på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive