Gå til innhold

Den LILLE off topic tråden


truhaa

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    16

  • Bernhard

    14

  • Citrus

    12

  • Torby

    9

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

sjekka lista mi jeg også og der stod det..

what to do...

-bestige barkrakken igjen.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

a man got to do what a man got to do.... lifes hard, play hard, live hard, wax hard....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel litt derfor den ble kalt den store tråden også vel?

Du gjorde jo en flott innsats der inne du også...

Helt til jeg var en tur på jobb en tur, og da jeg kom hjem hadde det blitt 400 flere innlegg og jeg ikke helt skjønte hva saken var lenge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, da er 1 gallon Hyper Wash og en burk med #21 2.0 bestilt. Så da kan våren bare komme fort som f.

Endret av Torby

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den etter jeg hadde lagt inn bestilling på Megs, og da syntes jeg ikke at jeg kunne ta meg råd til mer, for den #21 er søren meg ikke billig!

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor handlet du da?

tror jeg har regnet ut at jeg bruker 21 2.0 for ca 5 (til 10kr) pr. bil :)

240kr ga jeg for 1,9 liter eller noe sånn

ca 3-4 kr bilen kansje?? hodet er ikke helt med idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

240kr ink frakt og mva?

Hadde ikke du regnet ut det tidligere da? Har jo ikke mye betydning åssen hodet er idag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240kr ink frakt og mva?

Hadde ikke du regnet ut det tidligere da? Har jo ikke mye betydning åssen hodet er idag da...

Huska litt feil, men så at talla ikke stemte heeelt.. 10 kr, da måtte jeg brukt myyye sealer ;)

240 for 1,9 liter 21?!? Det kan da umulig stemme. Hos godkjemi koster denne 1575..

Var litt tilbud da vettu.. hehe.. Var før godkjemi tid tror jeg, da man måtte bruke utlandet eller andre måter ;) Får tak i 3M til godpriser også.. kjekt med litt vennlige avtaler :)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 for 1,9 liter 21?!? Det kan da umulig stemme. Hos godkjemi koster denne 1575..

Kjøper du fra rimelige kilder i statene kan du få den for under $40 + mva & frakt (dvs ca 500 spenn, gallons er dyrt å flyfrakte)

Proffserien er dyr hertillands; så billig at det rett og slett ikke henger på greip spør du meg. Men importøren betaler mye (vil tippe i overkant av $40) og legger på sine (relativt høye) "andeler," og da blir det bare slik..

Det virker som om uansett hva man produserer, så selger man til "grisepriser" i/til USA fordi det er sinnsyk konkurranse der, samtidig som det er "der det skjer."

Sykt spør du meg. Heldigvis er det ikke fullt så store prisforskjeller på Meg's konsument. Jeg selger mye konsument, og nesten ikke noe proff; og det er vel et tydelig signal om prissettingen i .no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har lommebok og visa med bulimi jeg..... så fort de får noe i seg kommer det rett opp igjen....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det løses med overtid, eller for de som kan, selge kroppen

Har lommebok og visa med bulimi jeg..... så fort de får noe i seg kommer det rett opp igjen....

haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg spørre med en gang, har du prøvd den nye swirl x eller hva den heter? den ser litt artig ut :)

Har faktisk ikke det, men har hørt at Panvulk skal ta den inn.. Det blir som en "mild" Scratch-X som er lettere å jobbe med men ikke korrigerer fullt så mye (= kan tas på en hel bil uten å få senebetennelse)

Jeg snakket med dem om nye produkter for en tid tilbake, og de hadde tydeligvis ikke fått med seg så mye av det..

Men jeg anbefalte i alle fall at de tok inn denne, Ultimate Compound, Ultimate Quick Wax og Aluminium Wheel cleaner (syrefri) og fikk senere tilbakemelding om at de skal ta inn alle unntatt Alu-cleaneren, denne vurderte de fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det løses med overtid, eller for de som kan, selge kroppen

haha :)

Nja, tror ikke jeg får så mye som en mikrofiberklut for den skrotten min, så da må det nok bli overtid.

Problemet er for mange hobbyer. Hjemmekino, bil, bilpleie, motorsykkel, pc'er, foto, fiske.. argh. Noen som vil overta et huslån??

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...