Gå til innhold

Fraktpriser fra Autogeek


stroker

Recommended Posts

Noen som har erfaring med fraktpriser fra Autogeek??

Saken er den at det ikke kommer automatisk opp, de kontakter deg med shippingkostnad etter at du har lagt klar ordren.. Gidder ikke legge inn en ordre bare for å leke at jeg skal bestille dersom shipping blir sinnsykt dyrt...

Jeg har tenkt å bestille i hvert fall 6 x diverse gallons fra Meguiar's + masse annet, så det blir jo litt vekt av dette her. Lønner seg jo å dra på skikkelig når man først bestiller noe fra uniten....

Så dersom noen har erfaring med fraktkostnader på litt saftige bestillinger fra Autogeek, så kjekt å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har ikke bestilt så mye enda derifra jeg da, men ble ca 800 kr i frakt! Dette var det jeg bestilter derifra: HPIM2205.jpg

De sender deg mail med den dyreste fraktprisen (raskest), men om du sender mail tilbake om at du vil ha billigere tror jeg du får det, men at det da tar litt lenger tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De måler ikke vekt mer de måler dimensjonen på pakka. Alikevel er detta DRIT dyrt, sist jeg bestilte fra Autogeek betalte jeg 800kr i frakt å det jeg kjøpte kosta 900kr. De setter heller ikke ned verdien på pakka eller merker den som gave.

Endret av kabbern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste sending jeg hadde fra USA, (Sparkle auto) så bestilte jeg en del gallons, å en del annet. Det var 2 kolli på tilsammen 70kg, å da var frakten ca 4000.- nkr. Dette ble sendt med Fedex. Å da var dollarkursen ca 5,5 nkr

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har hatt en online chat med Autogeek customer service, de mente det kom på over 200 USD, så da utgår det

Joa, klart jeg kan bestille fra Pirex, og selvfølgelig ingen dum ide å støtte norske leverandører, men så er det dette med penger da....

Vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ketil sier husk på MOMSEN og at fedex forhåndsbetaler den for deg. så får du et fint lite brev i postkassa noen uker senere der du må betale inn moms, admin gebyr på 150kr, moms på frakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Støtt norsk næringsliv... Tenk hvis alle skal begynne å handle utenlands.... Da blir det ikke mange her som har jobb etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

handla en del på Autoglym før, men så kom Ketil, handler heller alt der. Mye raskere, er veldig liten pris forskjell i forhold til å handle fra utlandet. Nå er jo dollaren snart oppe i 7kr eller hva det var også, så enda mindre å spare.

Kjøpte 2 gallon flasker og masse annet stæsj fra Autoglym for litt under et år siden, kosta 500 Dollars og frakta kom på 350, i tilleg kommer moms og dritt, har vist vært heldig jeg da, og det brevet jeg skulle fått, kom aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...