Gå til innhold

S&S Audi A5 2008


Audi S8

Recommended Posts

Audi S8

Fin jobb dette, men hvordan er protection matt mtp holdbarhet brukt på eksteriør? (Denne et vel ment til interiør?)

Romjuls-cred avgitt.

Takker :)

Holdbarheten er helt ok den, har i grunn ikke funnet et produkt som virklig varer lenge til utvendig plast men eg liker veldig godt swissvax sin protecton matt på slik plast som audi har, etter behandling så får du en følelse av plasten er helt ny :)

når det gjelder om denne kan brukes til eksteriør så er det ja mener eg, det står kanskje ikke noe på den norske SV siden men eg fikk lastet ned swissvax handbook når eg startet med swisswax produkter og bruker den ofte for å lese bruker tips etc

test3.jpg

Flott jobb!

Hvordan er holdbarheten til silk shine dressing på dekk?

Takker :)

Shine dressingen har ikke den beste holdbaheten nei, bruker sv pneu til vanleg, siden det er så mye salt å dritt no så tenkte det var greit å bare piffe litt på dekka også og få brukt noe produkt som bare blir ståendes i skapet liksom :)

Men for å få en god holdbarhet på det meste du legger på, så er det viktig at du får dekka skikkleg reine, bruk børste så man får ut all dritten som er i gummien :)

Endret av Audi S8

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Herlig jobb på en flott bil, blankt og fint :) Som flere nevner, spennende med ukjente LSP`er, kjekt at du tester ut ;) Tenker du fikk et stk fornøyd kamerat også. Cred!

Tusen takk :) jepp han vart fornøyd han :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig jobb på en nydelig bil (Er nok innhabil siden jeg har A5 selv) :D

Det finnes en lettere måte å skifte tåkelyspærer på. Jeg har selv brukt den enklere metoden, og det tok 2 min pr side. Men jeg skiftet ikke til led med mostand da. Men ingen fare for å brekke klips ol.

http://www.audienthusiasts.com/Project_Drivinglight.html

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Nydelig jobb på en nydelig bil (Er nok innhabil siden jeg har A5 selv) :D

Det finnes en lettere måte å skifte tåkelyspærer på. Jeg har selv brukt den enklere metoden, og det tok 2 min pr side. Men jeg skiftet ikke til led med mostand da. Men ingen fare for å brekke klips ol.

http://www.audienthusiasts.com/Project_Drivinglight.html

Takker :) den siden der skal eg lagre, søkte litt på det før eg startet men fant ikke den linken der nei :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...