Gå til innhold

Chemical guys bilvask


Mykland

Recommended Posts

Reagerer mer på denne metoden da: http://m.youtube.com/watch?v=T-ShtSvQaSA

Men til linken du la ut, så er dette bare en vedlikeholdsvask for å få bort lettere dritt og støv. Personlig tar jeg aldri på lakken slik før jeg at spylt bilen skikkelig, men med rikelig med vann slik han gjør, tror jeg du minsker sjansen for mikroriper. Riper kommer det uansett ved berøringsvask. ;)

Endret av Kenneth_GM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den diablo felgrensen så fin ut men den flaska spredde veldig dårlig:P Mulig felgrensen er alt for tykk :P

Så ut som om den kom seg når han tok dekksidene, men reagerte selv på det. :P

Endret av Kenneth_GM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer mer på denne metoden da: http://m.youtube.com/watch?v=T-ShtSvQaSA

Men til linken du la ut, så er dette bare en vedlikeholdsvask for å få bort lettere dritt og støv. Personlig tar jeg aldri på lakken slik før jeg at spylt bilen skikkelig, men med rikelig med vann slik han gjør, tror jeg du minsker sjansen for mikroriper. Riper kommer det uansett ved berøringsvask. ;)

skremmende at han gjør sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Får håpe den guttungen som kom med ei bøtte på slutten der får være med pappan sin å vaske litt også, så det ikke blir flere av dissa folka som tror det er den rette måten! :P

  • DCN Poeng 1

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...