Knotten

Bruker Manual etter lakk forsegling/ waxing

33 innlegg i emnet

Hei er det noen som har lagd brukermanual som kan sendes med kunder etter polering av bil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke swissvax har noe slikt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigste er jo at bilen blir vasket på riktig måte.

Å lage et lite hefte med en vaskeguide i er ingen dum ide, men det blir fort litt jobb ut av det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Jeg har laget det! Sender med en vedlikeholdsguide på ca 15 sider etter behandling! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut, ligger disse malene noen steder så en kan skrive de ut ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder mine eksklusive til mine kunder. Jeg har brukt lang tid på å skrive og lage de. Så derfor gidder jeg ikke dele den ut. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder mine eksklusive til mine kunder. Jeg har brukt lang tid på å skrive og lage de. Så derfor gidder jeg ikke dele den ut. :)

Forståelig! Men hadde vært morro om det hadde vært noen andre som har noe sånt liggende eller så blir det vel til å sette seg ned selv og skrive :) Beste er vel å notere kun telefonnummer slik at de kommer tilbake men ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det da

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forståelig! Men hadde vært morro om det hadde vært noen andre som har noe sånt liggende eller så blir det vel til å sette seg ned selv og skrive :) Beste er vel å notere kun telefonnummer slik at de kommer tilbake men ;)

Du kan jo se på det slik at hvis du skriver selv så får du det som du vil. Det er mange forskjellige meninger om hva som er best og vi gjør ting på forskjellige måter.

Hadde du sett igjennom heftet til David, så er jeg ganske sikker på at det er flere ting i den som du er uenig i selv om det ikke er direkte feil. :)

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kort fortalt så er det anbefaling av produkter som er del 1, del 2 er utvendig vask, del 3 er innvendig vask/rens, del 4 er hvordan forsterke voks/sealer, del 5 er anbefalinger av nettbutikker og hva de absolutt ikke bør gjøre med bilen etter behandling. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så ville jeg laget et hefte som inneholdt kun det viktigste slik at jeg kanskje hadde fått et tynnere hefte enn et på 15 sider. Grunnen til dette er at jeg tror ikke en som ikke er like interessert som oss gidder å lese igjennom 15 sider.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er motsatt av din. Flere av mine kunder har sagt før jeg gjorde en jobb at de ikke ville være interessert og at det skal være enklest mulig, men så prater jeg med de senere, og da har de lest heftet flere ganger, og kjøpt alle anbefalte produkter. Det er også mye bilder i heftet. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med deg, får vel ta en shine hos deg da , så får jeg med heftet, haha

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med deg, får vel ta en shine hos deg da , så får jeg med heftet, haha

Gjør det! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn,regn ,regn. Bilen var stort sett tørr etter kjøring på motorvei i kjempe regn, vannskrekken var enorm. Veldig fornøyd meg gtecniq

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La du Exo på glass også, eller brukte du G1 eller noe på det? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg brukte CarPro FlyBy30 Hydrophobic Rain Repellan på alle rutene utvendig, veldig fornøyd med det, men i morgen får jeg en helt ny Tesla og da skal jeg bruke c1 og exo etter minimum 3 timer så skal jeg ta halvparten av vinduene med G1 og resten med car pro fly by .

post-6627-0-42874800-1388171945_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan syntes du Carpro flyby og G1 er kontra Rainx?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes carpro er myyyye bedre, mye lettere å legge og holder lenger enn rainex

Endret av Knotten
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive