ustrucks

Erfaring fra Trykksprøyte 16 l fra Biltema?

http://www.biltema.no/no/Fritid/Hage/Hageredskaper/Redskap/Trykksproyte-16-l-45778/

Kjøpte denne i går, og syntes den virket veldig kjekk til å ha surfex i. Har nå blandet 16l med forhold 1:25.

Jeg har grus i innkjørselen og var veldig kjekt med store hjul. Grei lengde på slangen, dysen sprer godt, og bruker faktisk ikke så mye produkt. Jeg brukte ikke noe mer med denne, enn med håndpumpe.

Noen som har lengre erfaring med denne? Tenker da på om den tåler å stå med avfetting i.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden de presiserer at den tåler petroleumsprodukter, så vil jeg tro det går fint, er jo ikke den største investeringen heller :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo være testkanin og gi en lite review på den senere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var absolutt ingen upris, så forventer ikke så mye av den. Men må si jeg er overasket hvor mye man fikk for pengene. Er møkk lei av å blande produkter hele tiden. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått brukt den litt i vinter.

Generelt på slike pumper skal man vel lufte ut trykket etter bruk?

Den skal vel også i teorien fungere med Pricbort også?

Endret av ustrucks
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende å se, tenkte å kjøpe den for å teste sist jeg handla litt rundt omkring, men da var de utsolgt. Spent på å høre hvordan det går etter et par mnd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var absolutt ingen upris, så forventer ikke så mye av den. Men må si jeg er overasket hvor mye man fikk for pengene. Er møkk lei av å blande produkter hele tiden. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått brukt den litt i vinter.

Generelt på slike pumper skal man vel lufte ut trykket etter bruk?

Den skal vel også i teorien fungere med Pricbort også?

Jeg har hatt små lavtrykkskanner stående med trykk i kannen ganske lenge (glemte å slippe ut trykket...) og det har ikke hatt noen åpenbar effekt på kannen eller sprayfunksjon. Det anbefales dog å slippe ut trykket hvis den skal stå lenge uten å være i bruk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanner med viton pakninger skal jo tåle prickbort og andre petroleumsbaserte produkter, men min erfaring med prickbort er at den tar knekken på det aller meste av pumpekanner over tid.

Kwazar 1l double action sprayer er det eneste jeg har fått til å holde mer enn et år, men det er strengt tatt ikke en pumpekanne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg brukt denne siden før jul. Fortsatt kjempe fornøyd. Vasket bilen 5 ganger siden 18 desember. Den har stått tørt og frostfritt lagret. og Trykket er blitt luftet ut hver gang. Har ikke hatt noe problemer med at den inneholder Surfex. Jeg bruker en planding på 1:30

Kan også legge til, at disse hjulene er store og fine. Triller veldig fint i innkjørselen min som er av grus.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testat dessa visst funkar dom bra MEN båda trycksprutorna sprack för mig då jag hade alkaliskt medel i dom :-/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt like fornøyd med denne. Brukt i hele vinter uten problemer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på en sånn jeg og. Nå etter å ha lest tråden din, so skal det bli å ha seg en sånn i nærmeste fremtid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive