Gå til innhold

God Jul :-)


Vipermag

Recommended Posts

Hei :)

Ville bare, i denne fine juletid, si en ting jeg har tenkt på lenge.

Og det er at jeg, etter og ha lest side opp og side ned her i forumet, syns det er så deilig at alle troll har holdt seg unna og gjemt seg godt inne i fjellet.

Alle her inne er hjelpsomme, og raske med å slenge på et smil. Ingen oppfører seg dårlig, men holder en god tone og deler villig i vei til alle som spør.

Ville bare si at jeg setter utrolig pris på dette, og jeg håper at alle har en fin Jul i år.

(Dragen har sagt at jeg skal få lov til å bruke litt penger på bil neste år også, så da blei jeg så glad at jeg bare måtte skrive noe positivt her inne. :) )

God Jul

Robert.

Ps. Slenger med et bilde av Dragen som også hilser God Jul!

post-2857-0-07267000-1387407405_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Høres ut som DCN det Robert :)

God Jul til deg også...

Btw, er det den nye QD`n til Lucas som står bakerst til venstre der? Om ja, hvordan var den i bruk?

:D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul :D

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som DCN det Robert :)

God Jul til deg også...

Btw, er det den nye QD`n til Lucas som står bakerst til venstre der? Om ja, hvordan var den i bruk?

:D

Tror det er et brannslukningsapparat, men jeg brukte en QD på Chevy'n etter at Dragen hadde lagt de svette henda på panseret ja. :D

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aktiv på en del andre fora, og dette er uten tvil det hyggeligste! Her inne holder folk en god tone, selv i de heftigste uenigheter, og diskusjoner! :)

DET er felles interesse det! Ser frem til ett nytt år, med ny lærdom fra så mye flinke folk som holder til her!

Derfor ønsker jeg alle og enhver riktig god jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...