Gå til innhold

Liste over vanlige blandingsforhold - med app!


CFM

Recommended Posts

Hyggelig å se! :)

Testet appen på en Galaxy S4 med 1080x1920 oppløsning og den virka smertefritt! Mulig det blir lansering ganske snart allikevel gitt. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

k_sandnes

Hyggelig å se! :)

Testet appen på en Galaxy S4 med 1080x1920 oppløsning og den virka smertefritt! Mulig det blir lansering ganske snart allikevel gitt. :)

Må si jeg gleder meg, genialt dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det funker er tydeligvis at App Inventor som jeg bruker kjører en oppløsning på 320x480 for å kunne støtte eldre enheter. Det er kanskje ikke en så valdig fancy oppløsning, men da dette bare er en kalkulator holder det i massevis. Telefonen oppskalerer jo selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Må si jeg gleder meg, genialt dette :D

Da er appen publisert på Google Play! Det tar nok noen timer før den forhåpetligvis ligger ute og klar til nedlastning. Om noen laster den ned og opplever problemer så gi gjerne beskjed! :)

Endret av CFM
  • DCN Poeng 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
mstrandbo

Testet nå. Store fine knapper! Hehe.

Men gjør jobben. Ikke så mye jeg har å blande nå, men kommer til å bruke denne i stedet for papirlappen jeg har med noen standardforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, so good! Gir deg en cred for denne.

Har du lagt ut egge koke kalkisen også CFM?

Takker! Nei, den lagde jeg bare i kjedsomhet... Har linket til siden jeg hentet den fra på forrige side i denne tråden. :)

hm, eg har skumkanon frå bilnerden med blandeskrue, men appen har bare dette i scandicshine skumkanonen..

Det er på grunn av at jeg bare fant data for Scandicshine sin. Skal prøve litt selv med Bilnerden til våren, men frem til da kommer det ikke noe til den, dessverre. :)

Hvorfor trenger den de tilgangene den vil ha?

Jeg har brukt App Inventor for å lage appen. Grunninnstillingene i det programmet er slik tror jeg, sånn i tilfelle noen kommer til å få bruk for det. I bunn og grunn trenger ikke appen annet en tillatelse til å lagre seg selv på minnet, men jeg skal ta en titt på det og se om jeg får endret det.

Testet nå. Store fine knapper! Hehe.

Men gjør jobben. Ikke så mye jeg har å blande nå, men kommer til å bruke denne i stedet for papirlappen jeg har med noen standardforhold.

Hehe, takker! Bedre med litt for store knapper enn litt for små? :P

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...