Gå til innhold
CFM

Liste over vanlige blandingsforhold - med app!

Recommended Posts

Freakshow

noen av dere her inne som har laga den til iphone? :O

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CFM

Tror det skal finnes en lignende til iPhone, men vet ikke hvor man finner den. Jeg er Android-mann... :P

Nå har jeg noen andre prosjekter på gang, men har planer om å oppgradere denne appen når jeg får tid og vilje til det. Planen er nytt utseende med sånn derre sliding meny som alle andre apper har. Dessutene er drømmen å lage en slags liten database-fil hvor alle verdier om blandingsforhold ligger. Denne kommer da til å ligge på en server som appen kan laste ned for enkle oppdateringer av blandingsforhold. Slik det er nå er det ganske tungvint å måtte oppdatere appen via Google Play bare for å legge til en avfetting... 

Med en database kan også brukere lagre egne blandingsforhold. :)

Endret av CFM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Audi S8
14 minutes ago, CFM said:

Tror det skal finnes en lignende til iPhone, men vet ikke hvor man finner den. Jeg er Android-mann... :P

Nå har jeg noen andre prosjekter på gang, men har planer om å oppgradere denne appen når jeg får tid og vilje til det. Planen er nytt utseende med sånn derre sliding meny som alle andre apper har. Dessutene er drømmen å lage en slags liten database-fil hvor alle verdier om blandingsforhold ligger. Denne kommer da til å ligge på en server som appen kan laste ned for enkle oppdateringer av blandingsforhold. Slik det er nå er det ganske tungvint å måtte oppdatere appen via Google Play bare for å legge til en avfetting... 

Prøvde å laste ned vedlegga på side en, men fikk ikke lastet ned, var en feil med dem, får du også det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CFM
2 timer siden, Audi S8 skrev:

Prøvde å laste ned vedlegga på side en, men fikk ikke lastet ned, var en feil med dem, får du også det ?

Ja, det må ha skjedd noe rart her... Skal se om jeg får lastet opp dokumentene på Dropbox istedet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Freakshow
14 timer siden, CFM skrev:

joda har lasta ned appen :) men syns bare den skulle ha hatt seg en oppdatering av flere produkter! :D derfor jeg lurte på om noen her hadde laget den ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martin.

Kunne dere tatt med disse?

Avfetting/ forvask:

Nerta active diamond

Autoglaze Power Wash

Bilt-Hamber Autofoam

Såper:

3D Pink Car Soap

Meguiars NXT

Dette er da produkter som blir veldig mye brukt i forumet her!

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CFM
3 timer siden, Martin. skrev:

Kunne dere tatt med disse?

Avfetting/ forvask:

Nerta active diamond

Autoglaze Power Wash

Bilt-Hamber Autofoam

Såper:

3D Pink Car Soap

Meguiars NXT

Dette er da produkter som blir veldig mye brukt i forumet her!

Hva er blandingsforholdet på disse igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martin.
Hva er blandingsforholdet på disse igjen?

Er usikker fordi alle sier forkjellig. Både levrandører og folk generelt.

F.eks CG sier at mr. Pink skal blandes ut 1:640 i bøtte, men folk sier 1:330.
Så det er ikke lett å bli klok på detta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prinsen
1.9.2018 - 8.53, chetil82 skrev:

Ligger ikke denne appen på Google play lengre? 

Nei, men jeg vet ikke om det er Google som har fjernet den eller eieren. Med all respekt å melde, så var appen uansett langt på overtid for en oppdatering. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis

Google rydder opp innimellom og fjerner apper hvis de ikke har blitt oppdatert på veldig lang tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig