Gå til innhold

Liste over vanlige blandingsforhold - med app!


CFM

Recommended Posts

Tror det skal finnes en lignende til iPhone, men vet ikke hvor man finner den. Jeg er Android-mann... :P

 

Nå har jeg noen andre prosjekter på gang, men har planer om å oppgradere denne appen når jeg får tid og vilje til det. Planen er nytt utseende med sånn derre sliding meny som alle andre apper har. Dessutene er drømmen å lage en slags liten database-fil hvor alle verdier om blandingsforhold ligger. Denne kommer da til å ligge på en server som appen kan laste ned for enkle oppdateringer av blandingsforhold. Slik det er nå er det ganske tungvint å måtte oppdatere appen via Google Play bare for å legge til en avfetting... 

Med en database kan også brukere lagre egne blandingsforhold. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8
14 minutes ago, CFM said:

Tror det skal finnes en lignende til iPhone, men vet ikke hvor man finner den. Jeg er Android-mann... :P

 

Nå har jeg noen andre prosjekter på gang, men har planer om å oppgradere denne appen når jeg får tid og vilje til det. Planen er nytt utseende med sånn derre sliding meny som alle andre apper har. Dessutene er drømmen å lage en slags liten database-fil hvor alle verdier om blandingsforhold ligger. Denne kommer da til å ligge på en server som appen kan laste ned for enkle oppdateringer av blandingsforhold. Slik det er nå er det ganske tungvint å måtte oppdatere appen via Google Play bare for å legge til en avfetting... 

Med en database kan også brukere lagre egne blandingsforhold. :)

 

Prøvde å laste ned vedlegga på side en, men fikk ikke lastet ned, var en feil med dem, får du også det ?

 

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Audi S8 skrev:

 

Prøvde å laste ned vedlegga på side en, men fikk ikke lastet ned, var en feil med dem, får du også det ?

 

 

Ja, det må ha skjedd noe rart her... Skal se om jeg får lastet opp dokumentene på Dropbox istedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow
14 timer siden, CFM skrev:

Tror det skal finnes en lignende til iPhone, men vet ikke hvor man finner den. Jeg er Android-mann... :P

 

Nå har jeg noen andre prosjekter på gang, men har planer om å oppgradere denne appen når jeg får tid og vilje til det. Planen er nytt utseende med sånn derre sliding meny som alle andre apper har. Dessutene er drømmen å lage en slags liten database-fil hvor alle verdier om blandingsforhold ligger. Denne kommer da til å ligge på en server som appen kan laste ned for enkle oppdateringer av blandingsforhold. Slik det er nå er det ganske tungvint å måtte oppdatere appen via Google Play bare for å legge til en avfetting... 

Med en database kan også brukere lagre egne blandingsforhold. :)

joda har lasta ned appen :) men syns bare den skulle ha hatt seg en oppdatering av flere produkter! :D derfor jeg lurte på om noen her hadde laget den ^^

 

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 8 months later...
Martin.

Kunne dere tatt med disse?

Avfetting/ forvask:

Nerta active diamond

Autoglaze Power Wash

Bilt-Hamber Autofoam

 

Såper:

3D Pink Car Soap

Meguiars NXT

 

 

Dette er da produkter som blir veldig mye brukt i forumet her!

 

 

  • DCN Poeng 1

Bilparken:  

1996 BMW E36 318is Sedan

1999 BMW E46 328ci Coupe

1972 Opel Manta A 1900SR

2001 BMW E46 316i Sedan

 

Martins Opel Manta A

Martins BMW E46 328CI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Martin. skrev:

Kunne dere tatt med disse?

Avfetting/ forvask:

Nerta active diamond

Autoglaze Power Wash

Bilt-Hamber Autofoam

 

Såper:

3D Pink Car Soap

Meguiars NXT

 

 

Dette er da produkter som blir veldig mye brukt i forumet her!

 

 

Hva er blandingsforholdet på disse igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin.
Hva er blandingsforholdet på disse igjen?

Er usikker fordi alle sier forkjellig. Både levrandører og folk generelt.

F.eks CG sier at mr. Pink skal blandes ut 1:640 i bøtte, men folk sier 1:330.
Så det er ikke lett å bli klok på detta

Bilparken:  

1996 BMW E36 318is Sedan

1999 BMW E46 328ci Coupe

1972 Opel Manta A 1900SR

2001 BMW E46 316i Sedan

 

Martins Opel Manta A

Martins BMW E46 328CI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
1.9.2018 - 8.53, chetil82 skrev:

Ligger ikke denne appen på Google play lengre? 

Nei, men jeg vet ikke om det er Google som har fjernet den eller eieren. Med all respekt å melde, så var appen uansett langt på overtid for en oppdatering. 

2022 Fiat 500e | ocean green og monogram stofftak med hvitt økologisk skinninteriør
2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør

Tidligere biler omtalt på DCN: 2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør // 2015 Peugeot 108 | hvit med sort stoffinteriør // 2013 Ford Focus | candy red med sort nappa skinninteriør

 

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert januar 2024)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Kjenner jeg savner appen. Noen som insjer på å få den opp å gå, eller lager ny? 

Hadde mine EDB-kunnskaper strukket til skulle man gjort det selv, men slikt er over mine evner. 

Blandingsforhold, I miss u 💔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann folkens, gladnyhet, kanskje? Har laget en veldig enkel kalkulator, ikke app, men nettside basert, slik at alle kan bruke den, uansett om det er PC, mobil, nettbrett mm.

 

Har en tråd gående her: 

 

Ta gjerne en titt og gi meg ønsker og tilbakemelding. Min erfaring med script og koding er begrenset, så alt er ikke mulig ved først øyekast ;)

 

Tommy's Blipleielogg

Volvo V70 '05  Black-Stone(019)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Abarthisti

Hei, finnes denne appen enda? noen som har navnet på denne til Android?

Endret av Abarthisti

Norges råeste Abart 595 Competizione :thumbs:

Abarth 595 Competizione, Scara73 Tuning +++HP - Target ++++HP, KW V3 suspension, ECU Engine tuned, ECU Gear Tuning, DNA Components, Pogea Wheels, Seletron Pedal Booster, Oracle lights, Koshi parts ++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow
30.6.2019 - 19.00, Abarthisti skrev:

Hei, finnes denne appen enda? noen som har navnet på denne til Android?

den finnes, men man får ikke lastet den ned desverre :(
da den ikke har vært oppdatert på LENGE :(

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...