Gå til innhold

Hvor glad er vi i...


Eldorado

Recommended Posts

KATTER!

Katter å bil innteresse pleier veldig ofte å bli KRÆSJ!! Spesielt når de sitter sånn fint plasert oppe på panseren og alltid når bilen er litt møkete slik att det er nødt til å bli riper...

Mye mulig det er noen katter elskere her inne, men hva er den beste måten å jage bort katter fra bilen, uten å få riper men samtidig "lære" de att bilen er hellig. Om dere kjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke garasjeporten?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Kan nok ta litt tid å trene dem opp! Vet at det funker å ha vann på en spruteflaske og gi dem en dusj hver gang de f.eks sitter på bordet inne. De lærer av det etter hvert, men tror du er ganske frustrert over alle ripene som er kommet før du er så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen
Det er ingen av mine katter som er panservandrere, for å si det sånn... de får bare prøve det én gang B)

Det er ikke min heller - men hun er innekatt da ;)

Eldorado: Mener jeg har lest noe om et middel du kan ha i hjulbrønner, bak fangere osv som vi ikke lukter, men som de frastøter.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Lære seg å bli en god skytter... Legge an og fyre av... Må riktignok vaske bilen etterpå, men hvem av oss er ikke glade i å vaske bil?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære seg å bli en god skytter... Legge an og fyre av... Må riktignok vaske bilen etterpå, men hvem av oss er ikke glade i å vaske bil?? :D

HÆHÆ!! Ja men er jo værre når det er snakk om kattene til svigers... Hadde det vært mine så (Ikke det att jeg/vi noen gang kommer til å få/skaffe oss katt da men)

Svigers å familien ble litt sjokert når jeg løp etter katta deres ista, så tror det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i kattejævelen og kapp av den alle tærne så riper den hvertfall ikke, kanskje noen som anmelder deg for dyremishandling, men da anmelder du katta og eieren for lakkmishandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg hater katter selv, så er det ikke riktig å oppfordre til dyremishandling heller. Derfor er det greit å finne triks som holder de unna, istedet for å fysisk skade dyra.

En mulighet er å ha ei bøtte kaldt vann klart, så slå over de hvis de nærmer seg bilen. Det er relativt harmløst (med mindre det er kaldt ute), og da kommer de garantert ikke tilbake.

Her er forøvrig link til Katt-deg-vekk: http://www.fk.no/trade/productview/416148/922/

Det finnes også en blomst som kattene ikke liker, jeg kan høre med samboeren min hva hun plantet, det funket ihvertfall..

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...