Gå til innhold

Begrepsoversikt


MikaelJortveit

Recommended Posts

MikaelJortveit

Dette forumet er helt suverent, bare så det der sagt!

Hadde det vært en ide å lage en oversikt over bgreper som brukes her på forumet? Vi ferskinger kunne hatt nytte av noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er helt suverent, bare så det der sagt!

Hadde det vært en ide å lage en oversikt over bgreper som brukes her på forumet? Vi ferskinger kunne hatt nytte av noe slikt.

Ja, helt enig.. god idè. Noen av ekspertene her får nesten ta seg av det kanskje? Jeg kan begynne:

LOL = Laugh out Loud - Brukes MYE!

Chemical Guys = Chemical Guys

Autoglym = AutoGlym

DA = Dual Action (om poleringsmaskin)

SS = Scandicshine.no

Swissvax = Swissvax

CR = Crystal Rock

Endret av truhaa

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

jepp stemmer det Arne, jeg prøver så godt jeg kan jeg i allefall, men faller nok desverre for fristelsen innimellom med forkortelser..

Vel da er dere som leser her også obs på det da, ku glemmer fort at den har vært kalv... :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa
Men istede for alle disse forkortelsene, hvorfor ikke bruke litt ektra tid og skrive hele ordet ?

fordi vi er alle opptatt av å være OffTopic her inne, må forte oss å svare så vi kan gå tilbake til offtopic snakket.... ;)

Nei helt seriøst så er det en oppfordring til alle å prøve å skrive chemical guys istede for Chemical Guys foreksempel, en ny mann her inne detter fort av enkelte poster her pga på grunn av alle forkortelser.. UANSETT er det bare å spørre i postene om dere ikke skjønner lat av, lsp, Meguiar's, Chemical Guys,Duragloss, aio etc..

ok, Bernhard, så nå er det bare jeg som kan mobbe nå da? moahahahahah........moahahahahah.. noe jeg selvfølgelig ikke driver med

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ryddet....pjuh

ja bernhard, er en jobb for Dennis det, og det er en god ide også, mange ord som feks Chemical Guys og Duragloss blir benyttet så ofte at det kunne vært en form for ordbok som du bare kan sette pila over og så se hva det betyr.. skal sjekke med dennis

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja det hadde vært smart.... eller at du bare drar pekern over og så kommer det opp hva det er?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...