Gå til innhold

Mitsubishi Galant, fusker ved pådrag


Bakken

Recommended Posts

Det stopper til slutt uavhengig av hva jeg gjør. Kan ingenting om bil og prøver bare å lære meg å skru underveis som det trengs. Men jeg syns det var merkelig at det ikke skjedde idag. Det har skjedd hver dag nå i omkring 2 uker. Sikkert bare tilfeldig at det ikke skjedde da jeg ikke har gjort noe annet enn å etterfylle litt olje da det var på minimums merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Jeg ville i allefall begynt med og bytte div tennings deler. Er det noe krøll der får man gjerne symptomene du beskriver.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Kan også være vakuum lekkasje. Dette sjekkes enkelt med og spraye startgass i motorrommet når bilen går på tomgang, ruser motoren seg opp da, har du lekkasje.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være vakuum lekkasje. Dette sjekkes enkelt med og spraye startgass i motorrommet når bilen går på tomgang, ruser motoren seg opp da, har du lekkasje.

Flott da skal jeg få sjekket dette imorgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Får kanskje oppdatere denne da. Vil tørre å påstå at problemet nå er løst. Byttet olje, oljefilter, tennplugger, tennpluggledninger, drivstoff-filter og har ikke merket noe til fuskinga siden jeg byttet dette forrige helg. Så da har jeg bare et problem igjen og det er at oljelampe lyser på tomgang, har bestilt ny oljetrykksbryter og bytter denne på tirsdag når den kan hentes på Mekonomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...