Gå til innhold

Farging av skinnseter Bmw e34


sveigis

Recommended Posts

Nå trenger jeg litt ekspertise her folkens.

Det som er saken at jeg har et beige skinninteriør i min bil.

Det nye jeg har fått ,er av typen champagne altså lysere.

Er det noen her som vet om det går ann å farge Champagne stolene mine i fargen beige?

Hvis ja,hvilke produkter må jeg bruke?(Kom da gjerne med navn på produkter osv).

Hvis ikke det går ann hvilke produkter skal jeg ha for å få shinet opp disse champagne farget stolene?

Her er det bare og svare både når det gjelder erfaring av omfarging av interiør og hva som må brukes og ikke brukes!

Grunn til at hvis ikke det finnes noe godt alternativ til omfarging må jeg allikevel shine opp champagne stolene da dette er m5 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Det bør la seg gjøre.

Swissvax og Dynamix har vel begge farge som kan brukes. Setene bør vaskes/pusses grundig, og man bør gå over med lighterbensin før påføring.

Jeg har personlig ikke farget noe særlig lyst skinn, men skal ikke være noe problem.

Man påfører som regel med en svamp, men om det er "mye" kan du få tak i spesielle lakksprøyter til formålet.

Tror det er en del poster på forumet angående farging av seter, enten i S&S el interiør.(eller andre poster..)

Du kan jo gå inn å se litt på de.

Om du skal ha riktig fargematch hos Swissvax, må/bør du sende inn en liten bit av skinnet fra setene det gjelder. Det er som regel litt å ta av under setet, så du slipper å lage hull i de:)

Kan være at de har standard champagne farge til M5, ev hos Dynamix, men det vet jeg ikke noe om..

Lykke til med prosjektet!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...