Øyvind G

Dodo Juice skinnprodukter. Noen som har testet de?

Kom over et par tråder om dette på DW. Noen her som har erfaring med de? Ser ut som at rensen gjør en meget god jobb hvertfall. (Link)

Her er det også en tråd om dette.

Noen her som har erfaring med disse produktene?

Mars 2015 laget jeg en test med DJ sin skinn rens. Legger ved en direkte link tilfelle noen skulle søke opp denne tråden senere uten å finne testen. 

Test: Dodo Juice Supernatural leather cleaner

IMG_2679_1920x622.jpg

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne skinnrensen så jo lovende ut. Skulle satt den opp i en test mot SV leather cleaner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Blankbil.no får de inn hvis de blir etterspurt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta inn på bestillingen som går i januar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende. Da tror jeg at jeg må teste rensen. Mulig jeg tar med en flaske med forsegling også.

Har til nå brukt Surfex pga. de skinnrensene jeg har testet ikke tar nok. Surfex fungerer utmerket, men det er jo fint å ha noe som er laget for formålet også. :)

Kanskje PH kjører et supert tilbud når han har dette i hus? :rolleyes:

Dodo Juice har mange gode produkter, så jeg har trua på dette!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et supertilbud er absolutt av interesse!

hint hint

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan vi nok få til :) Og ja, Dodo Juice har veldig mye bra. Så håper flere for øya opp for dette etterhvert. :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått testet dette settet så mye enda (selv om jeg har hatt det en stund), men litt har det blitt.

Har kun fått testet på egen bil, så rensen har jeg ikke fått utfordret skikkelig enda da setene mine er ganske rene. Bildene i linkene jeg viser til i førte post er vel egentlig ganske overbevisende så jeg gleder meg til jeg får en jobb med skikkelig møkkete seter.

Forsegleren har jeg fått testet litt og hittil virker det som at dette er et meget bra skinn produkt. Den mykner opp skinnet, er drøy i bruk, lett å jobbe med og etterlater en meget flott og matt finish med vannavisene effekt.

Når jeg testet side om side med SV milk virket det som at skinnet ble hakket mykere med DJ.

For de som skal kjøpe et produkt for skinn eller har lyst til å teste noe nytt så kan jeg absolutt anbefale kittet til Dodo Juice.

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive