Scandic Shine AS / Ketil

PolishAngel Nordlys limited edition

Hei,

Da har vi en spennende nyhet til dere.

Vi har i samarbeid med PolishAngel i Tyskland, laget en voks spesielt for Norge.

Denne fikk da det passende navnet, Nordlys. Den er limited til 100 stk og alle er påført nummer, fra 1 til 100.

Kommer i en meget eksklusiv innpakking og en krukke i sort glass, med swarovski glasskrystaller på. Voksen har en meget fin blåfarge, som gir deg Nordlys feelingen.

Selve voksen er laget for å gi en best mulig dybde og glød i lakken og ikke minst en utrolig god sheeting/beading. Holdbarhet er 6 måneder eller mer. Carnuba innholdet er på 79%.

VI har testet voksen ganske lenge og er meget imponert over hva den tilfører lakken, selv på en lakk som er polert til perfeksjon. En favoritt!

Dette er en eksklusiv og høyt presterende voks, som kommer i en meget fin innpakking. Alle blir laget på bestilling og sendes direkte fra Tyskland.

Prisen er på 4999 kr og voksen er 150ml.

Det er også mulighet for refill av voksen, da sendes krukken ned til Tyskland og fylles opp der. Med dette slipper du å være redd for å bruke opp denne fantastiske voksen. Refill koster 3499 kr, inkl fraktkostnader.

Om det er interesse, kan vi godt få til en førjulspris på denne for DCN medlemmer.

IMG_2787_zpsc8dd8488.jpg
IMG_2793_zps0d3bf9ee.jpg
IMG_2794_zps275d4053.jpg

IMG_2761_zpsba5f40df.jpg
IMG_2779_zpsd7741d92.jpg
IMG_2780_zps243ccc7d.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så meget spennende ut :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått!.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha prøvd noen andre vokser fra P.A, så har jeg god tro på denne voksen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg pkt til på ønskelisten min til julenissen:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker meg en slik. En riktig god jul, til far fra far:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt den der..men da tror jeg kjerringa dreper meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en flott voks, men prisen og forpakningen minner om typiske produktkategorier i andre bransjer. Synes det halter litt med "er limited til 100 stk og alle er påført nummer, fra 1 til 100." sammen med "refill av voksen, da sendes krukken ned til Tyskland og fylles opp der"?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs at de har laget 100 enheter, og dette er det totale antallet som kommer til å bli solgt. Refills produserer de vel ved behov når de får krukkene inn.

Uansett for dyrt for meg, og litt for opphoret med krystaller og fancy innpakning som helt sikkert trekker prisen unødvendig mye opp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Christer. Jeg ser ikke vitsen med å lage en beholder av 24k gull, pynte den med diamanter og så spesialdesigne en kasse i kirsebærtre med innebygget led-lys og gravert med navn osv.. For ikke å glemme at for å få opp boksen, må du ha en spesialdesignet, nummerert nøkkel :) (Ja, setter det litt på spissen nå men dere skjønner hva jeg mener)

Et annet godt eksempel på dette er den som Dodo Juice laget (hybrid engine edition) med egentlig ikke noe annet enn Supernatural Hybrid oppi.

Chemical Guys har jo også laget en slik i 24k gull med en pris på 10k dollar hver.

Poenget er at voksen hadde sikkert vært billigere og solgt mer hvis den hadde hatt en helt grei plastikkrukke ala SV.

Når det kommer til alt, det er bare en voks du skal hive på bilen din liksom :)

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo også legge til at jeg godt forstår tankegangen til PA - de vil lage noe eksklusivt i et veldig begrenset antall og skal gjøre det til en spesiell opplevelse og gi den gode magefølelsen man får når man har noe veldig få andre har.

Men alle krystallene kunne de fremdeles spart seg, synes jeg. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleie, som så mange andre hobbyer, inneholder masse følelser og mange liker faktisk at noe ser litt dyrt ut når man først drar til med noe såpass dyrt.

Du slipper ihvertfall å lese etiketten for å finne ut hva slags voks det er du strekker deg etter. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Knutis, halve poenget (og sikkert mer enn det) ER jo at det skal føles som eksklusivt og spesielt. Er ikke sikkart at "solgt mer" er noe man ønsker seg i det hele tatt i denne sjangeren? Om det da i tillegg er et begrenset opplag på 100stk så er det vel ikke snakk om at man hadde kunnet selge mer i det hele tatt, bare fortere..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et godt eksempel er hva som skjedde i går. Gamlemor fikk lukte/se/pelle på min sw crystal rock samt en boks med sw Shield. Hun så/merket ikke forskjell på de akkurat..Tror hu hadde kunnet skilt mellom Shield og nordlys i forhold til eksklusivitet.. Hehe.

Endret av erikstein
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så ingen blir skuffet, det er ikke innebygd ledlys, men det var en god ide ;)

Det er så klart mange måter å lage et produkt, man kunne puttet voksen i en kjip plastikk krukke og solgt den for 400 kr billigere, men da hadde ikke innpakkingen, stått i stil til kvaliteten på voksen.

Dette er heller ikke en voks for mannen i gaten, dette er noe vi som virkelig har lidenskap for bilpleie har lyst på.

Men alle er forskjellige :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sinnsykt lyst på, av flere grunner, dette er en veldig eksklusiv voks med nummer i en fin pakke, men også fordi alt annet jeg har prøvd fra PolishAngel er helt konge. :)

For de som har kikket litt på PA, så er ikke dette den eneste i eksklusiv boks. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misforstå meg rett da for pokker :P

Jeg ser eksklusiviteten i innpakning, prissjikt og begrensningen i antall, jeg har lyst på, lommeboken skriker "NEI!" og jeg er ikke noe glad i krystaller. Hadde jeg hatt mer forståelse for gnikkofilien min fra dragen og mer penger, så hadde jeg nok ignorert at det var masse krystaller på den og kjøpt en likevel... men akkurat nå står ny bilstol til arvingen høyere på listen enn ny voks. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misforstå meg rett da for pokker :P

Jeg ser eksklusiviteten i innpakning, prissjikt og begrensningen i antall, jeg har lyst på, lommeboken skriker "NEI!" og jeg er ikke noe glad i krystaller. Hadde jeg hatt mer forståelse for gnikkofilien min fra dragen og mer penger, så hadde jeg nok ignorert at det var masse krystaller på den og kjøpt en likevel... men akkurat nå står ny bilstol til arvingen høyere på listen enn ny voks. :)

Da finner du en brukt stol på Finn, også legger du unna penger til voks;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da finner du en brukt stol på Finn, også legger du unna penger til voks;)

Tja... skal jo selge den jeg har i bilen nå, så da går jo bilstolkjøpet i null av seg selv med litt flaks. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive