GlennN

Verdensmesterskapet i sjakk

Hadde noen spurt meg for 1 uke siden om jeg skulle følge med på Sjakk VM hadde jeg ledd å sagt aldri i livet. Helt til noen i klassen satt å følgte med, da var jeg solgt. Sendingene VG har er helt prima. Lahlum gjør det ikke kjedelig et sekund. Så er det jo litt spenning å følge med på stillinga(selv om jeg ikke fatter nada av sjakk)

Noen andre som følger med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg følger iherdig med :)

Spennende og artig å vurdere variasjonene foran hvert trekk :) kan jo bli tregt når det går 30 min mellom trekkene ellers :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig moro, jeg må jobbe inn noen ekstra timer neste uke, greier ikke å konsentrere meg på jobben.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjakk er i "bakrunnen" på jobb her også gitt! Haha:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger med litt på NRK idag, for første gang. Må innrømme at det er overraskende spennende til å være noe som tar så lang tid. Kommentatorene gjør en god jobb og gjør det interessant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med VGs dekning. Storkoser meg mens jeg ser på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo kjempespennende. Nå går det jo rette veien for Carlsen og. I morgen starter det syvende partiet og Carlsen spiller med hvite brikker. Sitter og spiller ut partiet samtidig brikke for brikke på Mac-en mens jeg ser på NRK og VG-tv surrer i bakgrunnen. Har fått sjakkfeber :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive