Gå til innhold

S&S: Volkswagen Multivan TDI 2005


Christer

Recommended Posts

Noen har enorme mengder pågangsmot. Cred til deg for å få brakka bra igjen.

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Fantastisk Christer!

Du har jo full kontroll på lakkering, ser iallefall sånn ut på bildene.

Også skriver du jo så morsomt daa! Cred!

Det begynte å komme seg etterhvert... jeg trengte tre forsøk på å få det bra. Det tredje forsøket ble ikke dokumentert da jeg var sur og frustrert og bare ville få det skikkelig, så det var nitidig konsentrering på å få alt riktig. Da ble kameraet liggende :)

Men til tross for uker med research var det omtrent loddrett lærekurve likevel.

Takk for cred :)

For en fantastisk utført jobb og Write up!

Cudos og cred levet :D

Takk skal du ha!

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Meget bra Write up, var som å lese ei bra bok å venta på noe skummelt som kanskje dukka opp på neste side hehe, ja det er somme daga man skullet ha heller lagt i senga en å stå opp hehe . Må no si du har vært tøff som har tatt på deg en så stor jobb med lakkering som dette, sikkert ikke noe lett jobb! Og du har jo brukt masse produkter både på lakkering og rens innvendig som utvendig.

Kjempe bra jobb og pågangsmot :thumbs:

Cred!

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Heftig! :D

Takk! :)

Helt enkelt å greit, fantastisk!! :thumbs::thumbs: Cred levert :thumbup:

Takk for gode ord og cred :)

Solid innsats og godt pågangsmot, det kan ingen si i mot:) cred for god write up, blankt blei det jo også :)

Hadde jeg visst hvor mye jobb det faktisk var før jeg begynte hadde jeg nok tenkt meg om etpar ganger til... men jeg tror likevel jeg hadde tatt jobben :)

Meget bra Write up, var som å lese ei bra bok å venta på noe skummelt som kanskje dukka opp på neste side hehe, ja det er somme daga man skullet ha heller lagt i senga en å stå opp hehe . Må no si du har vært tøff som har tatt på deg en så stor jobb med lakkering som dette, sikkert ikke noe lett jobb! Og du har jo brukt masse produkter både på lakkering og rens innvendig som utvendig.

Kjempe bra jobb og pågangsmot :thumbs:

Cred!

Med en gang jeg var ferdig med lakkeringen og kom meg over på poleringen følte jeg at jeg var i mål. Morsom, men slitsom jobb, bratt læringskurve og mange, mange erfaringer rikere. Blant annet kommer jeg fra nå av alltid til å sjekke at alle dører er lukket før jeg flytter på bilen... ;)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

For en vanvittig til jobb, hadde sikkert vært enklere å lakkere opp hele bilen igjen, men du fikk det til meget bra, både polering og lakkering synes jeg. Lang og artig S&S, men savner noen ferdigbilder, CRED SÅKLART. :eek::thumbup::thumbs:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig bra jobba! Du beviser for meg hvorfor jeg ikke tar på meg lakkeringsbiten av detailing :P Men synes du skal være utrolig stolt av deg selv. Har tatt 2 slike biler (ene var en california) så jeg vet utrolig godt hvor mye arbeid det er bare i selve poleringen og det innvendige. FLOTT writeup og utrolig flott stykke arbeid tilslutt! Kjempecred ifra meg!

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsyk jobb! Her er det mange erfaringer delt. Det er ikke alltid ting går som planlagt, men det kan være vel så lærerik de gangene. Jeg synes faktisk denne bør vurderes for hall of fame. :)

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

For en vanvittig til jobb, hadde sikkert vært enklere å lakkere opp hele bilen igjen, men du fikk det til meget bra, både polering og lakkering synes jeg. Lang og artig S&S, men savner noen ferdigbilder, CRED SÅKLART. :eek::thumbup::thumbs:

Hellakkering hadde helt klart vært det beste. Som en nest-beste skulle jeg hatt kompressor og sprøyte (og kunnskaper om bruken, men "how hard can it be?") og egen garasje med temperaturkontroll...

Jeg savner ferdigbilder selv, får se om jeg får tatt noen når jeg skal innom og slipe bort slipestøvet fra taket. Tar med DA'en og oransje Scholl samt S30+ for sikkerhets skyld, sånn at jeg får gnukket vekk håndavtrykkene først :)

Cred på denne! Uflaks med åpen bakluke, men det redda du jo inn igjen!

Hadde vært greit å ikke hatt med den episoden sånn at jeg hadde sittet igjen med mer enn 15 kroner timen for jobben... :)

Helt utrolig bra jobba! Du beviser for meg hvorfor jeg ikke tar på meg lakkeringsbiten av detailing :P Men synes du skal være utrolig stolt av deg selv. Har tatt 2 slike biler (ene var en california) så jeg vet utrolig godt hvor mye arbeid det er bare i selve poleringen og det innvendige. FLOTT writeup og utrolig flott stykke arbeid tilslutt! Kjempecred ifra meg!

Så lenge man ikke vet hva man gjør på er det lett å gjøre sånne jobber. :)

Jeg synes egentlig det var knall å lakkere litt, jeg. Det ble jo bedre og bedre for hvert forsøk, og jeg har lakkert litt i boden hjemme i etterkant, og det ble enda bedre (kommer en oppdatering i bilpleietråden min helt plutselig). Øvelse gjør tydeligvis mester (eller hvertfall gjør en flinkere), så neste gang vet jeg hva jeg ikke skal gjøre, samt vet bedre hva jeg skal gjøre.

Sinnsyk jobb! Her er det mange erfaringer delt. Det er ikke alltid ting går som planlagt, men det kan være vel så lærerik de gangene. Jeg synes faktisk denne bør vurderes for hall of fame. :)

Ojduverden! Uten ferdigbilder synes jeg ikke egentlig det... men jeg skal som skrevet over prøve å fikse noen ferdigbilder :)

Og takk for gode ord :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Det er et sinnsykt stykke arbeid du har lagt ned på denne bilen, og for en tålmodighet du har, dette var rett og slett jævlig bra :) Har sittet her å lest en god stund nå, meget god write up! Cred i lange baner ;)

Endret av Infaith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Det er et sinnsykt stykke arbeid du har lagt ned på denne bilen, og for en tålmodighet du har, dette var rett og slett jævlig bra :) Har sittet her å lest en god stund nå, meget god write up! Cred i lange baner ;)

Takker og bukker :)

Endret av Christer

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Du er min nye helt! Helt utrolig hvordan folk har det i bilen, mon tro om de har det sånn i huset også..

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...