Gå til innhold

Jakten på 12v juletre


Knutis

Recommended Posts

I 2009 kjøpte jeg meg en gammel Audi, der det fulgte med et 12v juletre til bruk i bil.

I årene som fulgte var dette lille treet og en cd med julemusikk fast medisin for stigende julefølelse fra 1.desember og utover.

I fjor derimot, fungerte ikke treet og jeg lyktes ikke i å finne et nytt på kort varsel.

Nå er jeg derimot tidlig "på", og har allerede startet jakten på årets tre.

De ser slik ut:

200911259901border.jpg

Er det noen som aner hvor slike selges? Etter at jeg spurte på facebook har jeg fått 5 andre som også skal ha tre, hvis jeg finner noen som selger.

Jeg sjekket følgende steder lokalt i Molde i fjor:

Bilxtra

Biltema

Ergo

Europris

Ymse bensinstasjoner

Jeg har også lett på arngren.net, ebay.com, Google.com og andre steder uten hell.

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere av disse i min bil på åttitallet. Klarer ikke å huske hvor jeg fikk tak i dem :blink:

Skal gi lyd hvis jeg finner dem i buttikken.

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torshov har pleid å ha det :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tre slike på merca jeg hadde da jeg var 18 år... En på taket rett foran takluka og to på hver side i bakruta som var kobla på sub-forsterkeren slik at de blinka i samme takt som bassen... Harry? JA! Men i jula er alt sånt lov! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Ble ikke disse en gang trekt fra markedet grunnet brann, feil, eller noe sånt noe?

Har vært på jakt etter dette juletreet jeg også, men har heller ikke lykkes med å finne noe...

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen "buy now" knapp. :) Ser for øvrig ut til at han har kun disse to, så jeg får se hva jeg finner på. Takk!

Torshov har pleid å ha det :)

Har dessverre ikke Torshov i nærheten, men om du skal innom i et annet ærend, må du gjerne se etter trær. :)

Harry? JA! Men i jula er alt sånt lov! :D

Om noe er harry så driter jeg i det. :) Jeg har sagt til guttungen på 3 at vi skal ordne med juletre i Transporteren, så da må jeg prøve å få til det.

Ble ikke disse en gang trekt fra markedet grunnet brann, feil, eller noe sånt noe?

Har vært på jakt etter dette juletreet jeg også, men har heller ikke lykkes med å finne noe...

Jeg vet det har vært sagt at diodene ble varme og kunne smelte plast. I disse dager burde de jo finnes med led. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et "gruppekjøp" (max 24 deltakere) :lol:

http://www.amazon.com/Mini-Christmas-Travelin-Tree-Case/dp/B0075VVC4K

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...