Knutis

Jakten på 12v juletre

I 2009 kjøpte jeg meg en gammel Audi, der det fulgte med et 12v juletre til bruk i bil.

I årene som fulgte var dette lille treet og en cd med julemusikk fast medisin for stigende julefølelse fra 1.desember og utover.

I fjor derimot, fungerte ikke treet og jeg lyktes ikke i å finne et nytt på kort varsel.

Nå er jeg derimot tidlig "på", og har allerede startet jakten på årets tre.

De ser slik ut:

200911259901border.jpg

Er det noen som aner hvor slike selges? Etter at jeg spurte på facebook har jeg fått 5 andre som også skal ha tre, hvis jeg finner noen som selger.

Jeg sjekket følgende steder lokalt i Molde i fjor:

Bilxtra

Biltema

Ergo

Europris

Ymse bensinstasjoner

Jeg har også lett på arngren.net, ebay.com, Google.com og andre steder uten hell.

Noen tips? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde flere av disse i min bil på åttitallet. Klarer ikke å huske hvor jeg fikk tak i dem :blink:

Skal gi lyd hvis jeg finner dem i buttikken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov har pleid å ha det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tre slike på merca jeg hadde da jeg var 18 år... En på taket rett foran takluka og to på hver side i bakruta som var kobla på sub-forsterkeren slik at de blinka i samme takt som bassen... Harry? JA! Men i jula er alt sånt lov! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke disse en gang trekt fra markedet grunnet brann, feil, eller noe sånt noe?

Har vært på jakt etter dette juletreet jeg også, men har heller ikke lykkes med å finne noe...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Men ingen "buy now" knapp. :) Ser for øvrig ut til at han har kun disse to, så jeg får se hva jeg finner på. Takk!

Torshov har pleid å ha det :)

Har dessverre ikke Torshov i nærheten, men om du skal innom i et annet ærend, må du gjerne se etter trær. :)

Harry? JA! Men i jula er alt sånt lov! :D

Om noe er harry så driter jeg i det. :) Jeg har sagt til guttungen på 3 at vi skal ordne med juletre i Transporteren, så da må jeg prøve å få til det.

Ble ikke disse en gang trekt fra markedet grunnet brann, feil, eller noe sånt noe?

Har vært på jakt etter dette juletreet jeg også, men har heller ikke lykkes med å finne noe...

Jeg vet det har vært sagt at diodene ble varme og kunne smelte plast. I disse dager burde de jo finnes med led. :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov sluttet å ta inn disse i 2010!

Men når jeg jobbet hos torshov, husker jeg at vi bestilte disse via bilguss.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte et slikt tre ifjor vinter på Statoil Grelland(Vestfold). De hadde både til 12V og 24V.

Så mitt tips blir Statoil:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag og Natt på Dombås har. Kjøpte der i sommer.

Evt på bensinstasjoner som har mye lastebiler innom og stash til de....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.convoymail.no

Let og bli fascinert, eller juks og skriv "tree" i søkefeltet :)

Unik butikk i kjelleren på en truckstop med god mat...

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips. :) Har fått flere til å sjekke Statoil, men det er mye 24v som går igjen. :)

Convoymail.no derimot, ser ut som en sikker vinner! Så nå blir det tre til jul likevel!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive