Gå til innhold

Mantis sine produkter


Mantis

Recommended Posts

Her kommer min lille-i-forhold-til-andre samling med produkter :)

Mangler både en god maskin og litt sånt, men det får man invistere i etterhvert. Sparer opp til en planlagt flex DA eller roterende. Har ikke helt bestemt meg enda for hva jeg skal satse på som første maskin. Har kun polert med roterende tidligere og føler det gikk ganske greit, så spørs om jeg ikke bare skulle gått rett på roterende? Sikler på rupes luftdreven til spotpolering også.

Alle produktene og utstyret blir oppbevart i bokser med lokk på. Leier en kjellerleilighet sammen med min bedre halvdel og detailer litt på jobb og litt hjemme med fattern, så greit å ha tilgang på alt. Om sommeren står produktene bare baki bilen, men nå som det nærmer seg blå oppbevarer jeg de ved siden av vaskemaskina :D Til fruens store frustrasjon, haha! Fin pynt det.

Begynner med MF, pads og den slags:
4ddm.jpg

ycn8.jpg
Litt brukte pader og slik jeg ikke har fått vaska enda men. Pads opbevarer jeg bare i sine orginale plastposer. Ingen poeng i å drasse rundt på dette dersom jeg ikke skal polere. Tror jeg skal ha nok wax pader i alle fall B)

Produkter og diverse:
zmn9.jpg

g08i.jpg

igs9.jpg
Trangt om plassen!
Noe av dette blir aldri brukt. Blandt annet thurtle, men det ble kjøpt før jeg visste hva som var hva. Heller ikke alt jeg drasser rundt på. 5 liter felgrenskosentrat har fast plass på vaskerommet :P

Blir en bestilling når lønna kommer. Skal blandt annet ha meg surfex-HD. Den spruteflaska som står det på nå er bare en skvett utblandet microavfetting på.

Endret av Mantis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye bra her :) og mer vil det sikkert bli hehe

Neste gang du skal ta en polerings jobb så skal du få låne Flex-DA maskinen min om du vil, slik at du får se om du liker den :)

Takk for det!

Høres absolut interessant ut! Hvilken maskin er det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

det er en Flex XC 3401 VRG Oscillerende :)

http://www.alienautospa.no/produkt/da-maskiner/flex-xc-3401-vrg-oscillerende


Og du kan få teste denne også om du vil Flex PE 14-2-150 Roterende (FX-PE14)

http://www.alienautospa.no/produkt/roterende-maskiner/flex-pe-14-2-150

:fun:

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...