Dagii

Hjelp? spørsmål ang Panser bh !

Har hørt att en panser bh kan ripe og ødelegge lakken din, så leste jeg også att man kan legge steinsprutfolie på panseret så ha panser bh'n over der igjen. Men her er spørsmålet. i steden for steinsprutfolie, kan jeg bruke plastidip? noen som har noen formening?

Håper snarest på svar ! :D

post-7141-0-22634600-1383914885_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plastidip går fint det, ikke noe problem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men trenger du BH hvis du legger plastidip? Eller folie?

Har kjørt endel med BH på gamle biler og det har lett for å bli gnissemerker etter endel mil ja.

Endret av Karmann63
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har BH som jeg bruker på lengre turer, til begge mine biler, å hvis du følger instruksjonene, så blir det ikke riper. Det anbefales at den ikke sitter på mere en 1 uke om gangen, før du tar den av, og rengjør under. Mine er kledd med en type fleece stoff på innsiden, som er skånsom mot lakken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic kanskje, men hva er fordelene med Panser-BH om man bør ha beskyttelse for å beskytte mot beskyttelsen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen riper av min panser bh.. fleece stoff på undersiden gjør at den er skånsom..

må bare passe på at det ikke samler seg alt for mye dritt under.. altså ta den av når man vasker bilen av og til..

strammer man skikkelig skal ikke bhn bevege seg noe under kjøring heller

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic kanskje, men hva er fordelene med Panser-BH om man bør ha beskyttelse for å beskytte mot beskyttelsen?

Jeg bruker den for å beskytte mot steinsprut, som det fort kan bli litt av på autobahn og nürburgring

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive