Dennis

Tilbakemeldingstråd til Concours

86 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til default_smile.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første handel utført med hyggelig personlig levering av varene :)

Blir mere handel herfra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende service , handlet rupes 15 og en del andre produkter, fikk varene levert i Moss, veldig fornøyd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rask levering med posten til Bergen. Tipp topp! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk service og raskt levert!! Fikk til og med et bonus produkt, nemlig en hårstrikk... ikke vet jeg helt hva jeg skal bruke den til men alltid hyggelig med overraskelser!!

Keep it on!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med service hos Concours.no. Glemte å bestille Gtechniq til en bil jeg skulle detaile i helgen, så sendte en mail og spurte om jeg kunne hente produkter, det var ikke noe problem. Takk for god service og en hyggelig prat. Lykke til videre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk min første bestilling fra Concours her om dagen. Pakken ble sent rask selv om den ble bestilt i romjulen og alt var godt pakket inn.

Tommelen opp fra meg :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da venter jeg en pakke fra Bernhard.

Gleder meg som en unge.

Takk for god og rask service - som alltid.

Ikke alle butikker som svarer både lørdager og søndager :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det terningkast 8 av 6!!! Makan til bra service finnes knapt et annet sted!

Her har jeg fått meg en leverandør som kan sakene sine og ikke minst kundebehandling! :):):):)

Kan anbefale dette på det sterkeste!

Hilsen Helt fornøyd:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ordrebekreftelse klokken 22:44, fikk ny mail klokken 23:03 om at pakken var sendt. Tipp-topp, tommel-opp, Concours! Blir ikke siste gang dette :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipp topp, tommel opp herifra! Bestilte søndag kveld, hentet på postfilial i Trondheim i går :)

Bra pakket og inget manko!

Ikke siste gang jeg handler hos Concours dette,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig god service, gir beskjed hvis noe ikke er på lager og sendes så fort det er inne. Svarer raskt på mail til alle døgnets tider og er svært service innstilt.

Kom til å handle mer her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget god service:) veldig fornøyd!!:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God service og raskt levert! Jeg er veldig fornøyd! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommel opp fra meg. God service og svarer mail hele døgnet omtrent.

Takk for hjelpa med å finne riktig skinnfarge, ser fram til å prøve meg på sidestøtta nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for super service sent en fredags kveld, meget gode priser og lave fraktkostnader. Concours.no har klatret helt til topps på min favoritt liste over dcn`s samarbeidspartnere. Concours.no anbefales på det sterkeste! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en gang upåklagelig service.

Dette er meget tilfredstillende:)

Måtte alle butikker lære av dette!

Meg ser dere GARANTERT igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært imponert over handelen hos Concours.no!
- Svært serviceinnstilt, holdt tilogmed kontakt i helgen, det sier jo sitt!

- God hjelp mtp. produktvalg osv. helt frem til endelig bestilling og vel så det!
- Prisgunstig og toppkvalitetsprodukter!
- Meg ser dere også garantert igjen!

Takk, dere gjør virkelig en god jobb, velfortjent klapp på skuldera!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en hyggelig handel hos dere.

Innen kort tid etter bestilling ble jeg kontaktet av Lars om henting av pakken. Jeg prøvde å få det kombinert med litt annet, men i dag trengte jeg virkelig pakken, men hadde ikke forventet å få den ut på en lørdag. Jeg kontaktet Lars og spurte om det var mulighet for å møte han, og det var ikke noe problem!

Tusen takk for at dere er såpass serviceinnstilte, og takk for en hyggelig prat Lars! Alt skjedde veldig ryddig.

Jeg fortsetter å bestille hos dere når jeg trenger noe, så dere ser meg igjen. Skal få tatt en tur innom butikken deres ila Mai :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail i går kveld for å spørre om de hadde noe inne som jeg må ha før 1 mai, fikk svar 30 min senere om at dette hadde man inne. Siden det også er litt hast fikk jeg også vite at den blir sendt med engang på mandag.

Stor tommel opp fra min siden :thumbs::thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive