Gå til innhold

Søndagens test


Lysholm

Recommended Posts

Dårlig vær og dårlig med bilpleie fordrer til uortodoks tidsfordriv :)

Bestilling fra:

* Concours

* Bilnerden

* Alien Autospa

Bilnerden bestillingen betydelig større enn resten. Alle ordre er bestilt med få minutters mellomrom søndag kveld. Det store spørsmålet blir: Hvem leverer først?

To be continued....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Håper du har sporing, og da i tilfelle tar høyde for om posten også roter det til her.. ;)

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporing på alle. Dvs Alien har ikke meldt inn forsendelsen enda. Skal selvfølgelig være fair vilkår i denne totalt uinteressante og lite vitenskaplige testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes priser er mer interessant enn leveringstid, men greit å sjekke ut litt :)

Det er jeg helt enig med deg i, men noe må man gjøre når det nok en gang regner i trøndelagen.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Jeg synes priser er mer interessant enn leveringstid, men greit å sjekke ut litt :)

Er til dels enig. Om et produkt er bittelitt dyrere hos en tilbyder, men de leverer flere dager raskere så kan det i noen tilfeller om det haster være verdt å betale litt ekstra for et produkt. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Vil ikke dette påvirkes i stor grad hvor langt unna butikkene ligger i landet også?

Så lenge butikkene sender pakkene samme dag så står jo i grunn alt på posten.. som sjeldent jeg har noe positivt å si om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Kan være greit å vite om man trenger et produkt når det haster :ph34r:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Dette blir spennende.

BN er jo kjent for å være ekstremt rask. Alien og Conours er såpass nytt at jeg ikke har noen erfaring enda. Det skal sies at Alien er meget flink til å bidra her på forumet med hjelp og det virker som han yter meget god service slik som mange andre her på DCN også gjør. Det er slik vi liker det. :)

Når det gjelder Posten så synes jeg egentlig de stort sett gjør en god jobb. Når ting tar ekstra lang tid så er det ofte en grund til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Annenhver pakke blir forsinket på postterminal en i Drammen for mitt vedkommende. Er så lei "avvik i produksjonen" blææ

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man ikke hensyn til postgangen så er listen som følger:

1. Bilnerden - Innlevert postkontor 04.11.13 kl 15.50

2. Concours - Innlevert postkontor 05.11.13 kl 15.49

3. Alien Autospa - Fortsatt ikke behandlet bestillingen.....

Soleklar vinner er Bilnerden.

To be continued...

Endret av Lysholm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parts&Retards

Du kan ikke ta hensyn til det heller, store firmaer pakker i postbur og får de hentet av posten på sin lokasjon.

Disse blir da kjørt inn til postterminal for sortering og da kan avviket fra de blir registrert til de ligger i systemet til posten variere.

Så om det hadde vært flere firmaer som hadde vært registert den 4.11 så hadde de firmaene vært like gode på å få varene kjapt ut. :)

Her var det helt klart Bilnerden som var kjappest.

Endret av Parts&Retards

Parts and Retards - Vi har FREMDELES ekspertisen

www.partsandretards.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SurreSnurre

Er nok brist på en vare her som jeg skulle hatt, men ble glemt av leverandøren;-) Kommer meg nok:-)

Er vel 2-3 stk dette gjelder, men ikke så gæli i startfasen:-)

Endret av Alien Autospa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok brist på en vare her som jeg skulle hatt, men ble glemt av leverandøren;-) Kommer meg nok:-)

Er vel 2-3 stk dette gjelder, men ikke så gæli i startfasen:-)

Ikke noe problem.

Tror ikke vi skal legge for mye i denne høyst uhøytidelige testen og hadde vel strengt tatt ikke forventet denne responsen i tråden, selv om det er mange som har meninger i DCN. Det er en kjempe styrke, men man må huske at denne tråden kun er for morro skyld.

Endret av Lysholm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt Alien som er raskest, han sender bare en bekreftelse når det er klart, og 20 minutter senere kan man være på døra :lol::thumbs:

Dog, så kan ikke hente selv sammenlignes :)

Men jobber selv med transport, vi bruker posten mye. Og jeg må si at posten blir mer og mer imponerende. :)

Lillestrøm - Oslo, 1 døgn

Lillestrøm - Kr.sand - 1 døgn

Lillestrøm - Tr.heim - 1 døgn

Lillestrøm - Tromsø - 1 døgn etc etc etc :)

Endret av StianMH

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Absolutt Alien som er raskest, han sender bare en bekreftelse når det er klart, og 20 minutter senere kan man være på døra :lol::thumbs:

Dog, så kan ikke hente selv sammenlignes :)

Men jobber selv med transport, vi bruker posten mye. Og jeg må si at posten blir mer og mer imponerende. :)

Lillestrøm - Oslo, 1 døgn

Lillestrøm - Kr.sand - 1 døgn

Lillestrøm - Tr.heim - 1 døgn

Lillestrøm - Tromsø - 1 døgn etc etc etc :)

Da regner jeg med at lillestrøm har egen sentral..

om jeg skal sende et brev til naboen tar det minimum 2 dager da det går til hamar uansett =/

verste i mine øyne er dog at mye post fra eks England tar 1 dag ut av england og til Norge.. så fra Oslo til gjøvik kan det ta opp til 4døgn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post fra England skal vel gjennom en form for kontroll/toll osv?

Men ja, er blandede erfaringer med posten her også..

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...