Gå til innhold

DCN - Forslag til sticker


Morrizon

Recommended Posts

Hei Folkens!

Hva med et lite klistremerke, ikke alt for stort av DCN logoen med bare DCN under, UTEN noe mere, til å ha på siden av bilene til medlemmene? Jeg kunne godt tenke meg det til siden hvor jeg har sideblinker'n min...

Hadde det vært noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Tjaaaa.... under orginallogoen står jo det fulle navnet, og skal eg være helt ærlig så er jo det ingen som vil forstå hvor logoen kommer fra om de kun kan lese DCN. Men det hadde sikkert vært tøft, og vi TRENGER uansett logoklistremerker, og ikke bare tekst selvom de og tar seg bra ut :)

Endret av Lexgtturbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med logoen som er på toppbanneren ja, da er jeg med... Kjør på!

skoTner 4 stk

hehe

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bernhard har også nevnt dette, skal sjekke med bepe ang det...

Snakker da logoen som klistremerke med sort bakgrunn (ikke transparang) i str 4x3cm ellernosånt, må da blir DCN da hele navnet vil bli bare en strek ;) så får en heller forklare om noen spør om hva DCN er da...

Sjekker opp jeg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten bakgrunn i det hele tatt er jo best. Får jo klistremerker som kun er logoen utskjært.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo
Eventuelt et "badge" (3D-sticker) slik som de pleier å klistre på ditec-behandla biler.. står litt mer respekt av et DCN-badge enn et Ditec-badge :D

Enig med du i den!!!!

Meg vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt et "badge" (3D-sticker) slik som de pleier å klistre på ditec-behandla biler.. står litt mer respekt av et DCN-badge enn et Ditec-badge :D

Hos oss få som vet om DCN, ja... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så¨la oss se å gjøre det MER kjent enn Ditec og det tullet der. hehe

Sant nok..

Er vel strengt tatt ikke så skrekkelig mange som vet hva Ditec-merket er heller når de ser det... ser ut som det tysker-flagget, jo B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja men det koster sikkert en del mer, sjekker med vanlig Utskjært merke jeg da, noe ala de som er fra før bare med logoen i farger + DCN under.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å lufte en tanke..

Hadde det vært en idè og hatt en webshop med alle stickers´ene og klesplaggene vi har mulighet for å kjøpe?

Lettere å holde kontroll på enn å følge med på 10 poster for å skrive opp nicket der de blir diskutert ting du har lyst på. Kommer helt sikkert medlemmer om noen måneder som også har lyst på, hvordan gjør de for å få kjøpt?

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å lufte en tanke..

Hadde det vært en idè og hatt en webshop med alle stickers´ene og klesplaggene vi har mulighet for å kjøpe?

Lettere å holde kontroll på enn å følge med på 10 poster for å skrive opp nicket der de blir diskutert ting du har lyst på. Kommer helt sikkert medlemmer om noen måneder som også har lyst på, hvordan gjør de for å få kjøpt?

Super tanke! Slik som vi har i VACN..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super tanke! Slik som vi har i VACN..

Blir jo aldri så bra.. husk at VACN er superior! :P

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jo kan funke det, men denne bestillingen på t-shirt blir til de som skal ha, de som kommer om en mnde får ikkeno... da må jeg bestille opp 100 stk til...

Legge ut i nettbutikk er nok ikke så dumt det, men blir litt å passe på da også mht bestillinger fakturaer, visa, paypal etc så blir nok i det små enn så lenge ja.. Dennis er jo en racer på data så kan jo ikke avskrive noe som helst jeg..

VACN for no? he he...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel dyrere varer om det opprettes webshop. Blir jo flere 3. parter som skal ha sitt.

Har egentlig lurt litt på hvordan forumet her er finansert. Det er ikke gratis med et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...