Gå til innhold

Tok deg på fersken!


alextech

Recommended Posts

Hallo! Nå skal dere høre. Kom kjørende inn i gata hvor jeg bor og parkerte langs veien som jeg pleier å gjøre når oppkjørselen er opptatt. Da jeg går ut av bilen kommer det en kar kjørende og stopper ved meg. Ruta sklir ned før han sier "unnskyld, du. Det var en dame her om dagen som ripet opp bilen din. Jeg har bilde av det!" Jaha tenkte jeg. Jeg har da ikke sett noen riper. Nå skal det jo sies at når jeg kjører til jobb er det jo mørkt, og bilen er ganske skitten etter våt motorvei. Mannen kommer ut av bilen og tar frem mobilen og viser meg ett bilde av en dame i en sort passat in action stående ved bilen min og "vurderer" skaden. Mannen sa at hun hadde kommet borti med bilen, for så og gå ut, inspisere, gnikket litt, satte seg inn i bilen og kjørte. Men jaggu fikk jeg regnr på bilen! Jippi, og hurra for hyggelig naboer!! Her er bilder av skadene. Det er ikke rare greiene, men ettersom hun stikker av og tror ingen kommer til å merke det skal hu få "svi"...Kanskje barnslig tankegang, men vettu hva. Håper jeg får støtte her inne hehe Skadene er på venstre bakskjerm. peqyvety.jpga9ype6yp.jpg

Endret av alextech
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Kjøp en kongesvær flaske vin til den naboen og anmeld det mennesket fort som f

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Drit i vinen, kjøp en flaske Bertelsen Symphonie cognac til mannen. :)

Finn ut hvem kjerringen er og si at du har bildebevis på at hun var borti bilen din og si at hvis hun ikke kommer for å ordne opp etter seg blir forholdet politianmeldt, med de følger det har for henne. I tillegg sender du forsikringsselskapet på henne.


Vi trenger flere som ham :)

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk for herlig respons folkens! Har en god årgangsvin! Den skal doneres bort! Er helt enig. Slike folk vil vi ha fler av! Kjenner ikke fyren, men han bor som sagt rett borti gata. Ser det er noen forslag til hva som skal gjøres. Og ja, hva mener dere?

Endret av alextech
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkarbelling

Politianmeldelse.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i vinen, kjøp en flaske Bertelsen Symphonie cognac til mannen. :)

Finn ut hvem kjerringen er og si at du har bildebevis på at hun var borti bilen din og si at hvis hun ikke kommer for å ordne opp etter seg blir forholdet politianmeldt, med de følger det har for henne. I tillegg sender du forsikringsselskapet på henne.

Vi trenger flere som ham :)

Bertelsen kjenner jeg ikke til men resten støtter jeg :)

Er ikke heeelt sikker på at du får så voldsomt med sympati hvis du går rett til snuten...

Men yeayh nabo! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samma Brynjar..

Spørsmål ang reprasjon, en opplakkering vil vel lage ett slags stygt skille?? Mao ikke pent?

Eller hva er typisk for en slik skade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fyller ut skademeldingen, og setter på reg. nr til den som har skadet din bil, som motpart, og med naboen din som vitne, å leverer den til forsikrings selskapet, så tar de det derfra, etter at dette er gjort, så tar du med deg bildebevis til politiet og anmelder henne, for å ha forlatt et ulykkes sted, så får hun ta følgene av dette (antakeligvis en bot, eller i verste fall førerkort beslag)

  • DCN Poeng 3

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fyller ut skademeldingen, og setter på reg. nr til den som har skadet din bil, som motpart, og med naboen din som vitne, å leverer den til forsikrings selskapet, så tar de det derfra, etter at dette er gjort, så tar du med deg bildebevis til politiet og anmelder henne, for å ha forlatt et ulykkes sted, så får hun ta følgene av dette (antakeligvis en bot, eller i verste fall førerkort beslag)

x2

Min bilpleielogg
Min samling av bilpleieprodukter


- 1999 Volkswagen Lupo 1,0 
- 1995 Saab 900 2,0 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...